frodd Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei! Har en volvo feltvogn som står ganske bom fast i ei myr. Noen som har idêer på hvordan jeg kan få den opp? Idêer som går rundt behovet for brannvesen/falken. Penger spart er penger tjent! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Taljer tau og trær... 5270209[/snapback] som eg skulle sagt det sjøl. Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) legg trær under beltene/ forran. hvor dypt sitter den?? Endret 8. desember 2005 av Nils`n Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ei feltvogn har hjul, ikke belter. Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 jeg tenkte beltevogn med en gang jeg leste myr. Lenke til kommentar
tHaWuLf Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ring forsvaret, nærmere bestemt kavaleriet. De har noe som heter Leo - bergepanser som sikkert kan hjelpe deg. De greier å dra 50 tonns leoer opp av myra .. Da burde feltvognen din være en liten fisk. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 traktor å vinsj + at du fester avkappa trær til hjula Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 få lånt en gravemaskin, på ca8-10tonn. og en slings. da er vi i mål. men ikke kjør fast gravemaskinen. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 hehe.. eller kanskje han er i militæret. og trenger hjelp før troppssjefen finner ut av det? Lenke til kommentar
frodd Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Fikk hjelp av den lokale offroad-klubben! Det kom et beist av en bil og hjalp oss!! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Da venter vi bare på at du legger ut bildene/filmen du tok av episoden da! Hvor dypt nedi sto du? Hehe, da du nettopp hadde postet denne tråden, og ingen hadde svart, så jeg for meg at du satt inni vogna di med en laptop og mobil med GPRS eller no, og fortvilet søkte hjelp på forumet mens du sakte sank lenger og lenger ned. Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hehehe... jepp... lenge leve amotor:) Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 For min del surfer jeg dette forumet via hardware.no, og har aldri til nå sjekket amotor.no. Tar du "Siste 24 timer" i forumet, får du opp alle tråder i alle søskensider. Så forumet er nok ustabilt både for hardware.no, overklokking.no, akam.no, amotor.no, gamer.no pluss eventuelle flere som er del av samme slektskap. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hele forumet ligger på samme server, så problemet er ikke kun på amotor-delen av forumet. Mer info finner dere her. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Da venter vi bare på at du legger ut bildene/filmen du tok av episoden da! Hvor dypt nedi sto du? Hehe, da du nettopp hadde postet denne tråden, og ingen hadde svart, så jeg for meg at du satt inni vogna di med en laptop og mobil med GPRS eller no, og fortvilet søkte hjelp på forumet mens du sakte sank lenger og lenger ned. 5271435[/snapback] Da venter vi bare på at du legger ut bildene/filmen du tok av episoden da! Hvor dypt nedi sto du? Hehe, da du nettopp hadde postet denne tråden, og ingen hadde svart, så jeg for meg at du satt inni vogna di med en laptop og mobil med GPRS eller no, og fortvilet søkte hjelp på forumet mens du sakte sank lenger og lenger ned. 5271435[/snapback] Hadde ikke skikkelig kamera med, men tok noen bilder med mobilen av vogna tidligere på dagen. Bilen ble trukket opp i mørke, og da er som kjent mobilkameraer ikke så gode. Tidlig på dagen Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) hva skulle du egentlig uti ødemarken der med feltvognen? Endret 9. desember 2005 av vegis Lenke til kommentar
frodd Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 hva skulle du egentlig uti ødemarken der med feltvognen? 5273536[/snapback] Kikket på fugler... Hva tror du? Vi skulle se hva kjerra var god for Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Vi skulle se hva kjerra var god for Ikke den gigantiske myra der i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå