gamerman Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hei Jeg har prøvd flatout demoen nå ... Nå fikk jeg samme problem som jeg (hadde) i nfsu2 bare ikke fult så mye : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=500392&hl= Det som er forskjellen her er at det er på loading screens det kommer , litt blinkende oppe i skjermen (ikke så mye som det var på nfsu2) Det skjer BARE viss AA er på slik som nfsu2 utenom at der skjedde det med og uten aa. Jeg fikse det med å lage en profil til nfsu2 der nvidia driveren lager aa i stedet for applikasjonen. Men dette fungerer ikke i flatout Specs er i profilen og om dere vil ha noe mer info så bare si i fra. Hvis jeg tar bildet med printscreen og paster i paint så ser jeg ikke disse "linjene" Kan dette være skjermkortet mitt ? Det holder seg på 43 grader idle og ca max 60 i load..... Flatout problem bildet 1 Flatout problem bildet 2 Jeg har ikke merket dette i noen andre spill utenom prince of persia two thornes men det fikset seg ved en reboot. Er vist noe som noen personer har . det er normalt sier en kamerat av meg i england som har veldig bra peil på data. Han får også dette i noen spill og han har et ATI kort. Endret 10. desember 2005 av gamerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå