Gå til innhold

HTPC-BOX 3.0 [kommentarer]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neinei, 5 volt holder i massevis, med mindre man vil ha et display som er defekt  :!: 

Jeg tror displayet trekker ca 150mA og driftsspenningen er 5 Volt, så USBen bør kunne levere det displayet trenger.

5536574[/snapback]

Haha, det var vell slik du ødela forrige display, eller var det en feil-lodding,husker ikkje eg..

5536594[/snapback]

Hehe, ja, jeg var trøtt, og bytta på jord og 5v... så i realiteten fikk displayet -5v. Det sa pang, og luktet sprengt kondensator. Jævlig kjipt, ass!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da er jeg atter tilbake etter en god måned etter forrige innlegg. Jeg har tatt fram xboxen igjen etter en god del spilling og filmtitting, og nå er oppgaven å koble til fjernkontrollen slik at jeg kan styre xboxen fra det orginale sony-knappepanelet. Jeg skal også få displayet til å slå seg av når xboxen går i standby.

Foreløpig har jeg sjekket navigasjonshjulet til høyre, for å finne ut hvilke pinner som kortsluttes når jeg trykker på de forskjellige knappene. Det har jeg funnet ut av, så neste steg er å finne ut hvordan jeg skal benytte meg av det jeg har funnet. Sannsynligvis må jeg programmere en kontroller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...