Bromlexl Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Vel her er min smertefulle og ikke mindre irriterende historie fra virkeligheten. Skulle ha en liten Julemiddag på byen med familien. Så tok vi turen innom en expert butikk. Der jeg på et lite håp spurde om de hadde 360. Jeg ble nærmest skjeldt ut av min uvitenhet om at de hadde solgt ut pallen de hadde med 360 de 7 første minuttene på lanseringsdatoen. Og at de og andre butikker ikke ville få inn nye før Januar. Å at å spør om 360 var lost cost..... Vel så vi tok turen på et kjøpesenter etter det for å finne noen klær til broderen. Så vi tok innom siba for å se på spill og hva de hadde. Siden jeg med liten sansynlighet får tak i en 360 før jul. (les desperat) Så må jeg jo spille noe i de lange timene mellom jul og nyttår. Nesten tradisjon. Så plutselig kom mor inn i buttikken og sa at de hun hadde sett noen gå ut med et par 360. Så jeg reknet med de var forhåndsbestilte som alle andre. Så når jeg kom i kassen og bare ville få det bekreftet fikk jeg vite at jeg var 2 minutt for sen. 2 JÆVLA MINUTT!!!! Og at den siste nettopp hadde blitt solg. Knuste mitt lille hjerte der og da. Så jeg er tilbake der jeg var i utgangspunktet. Ingen sansynlighet for 360 før jul og en kontroller som er koblet til PCen som kompansasjon...(siden sist helg...da også var utsolgt) Tenkte bare det var litt underholdningsverdi i denne heller triste sjebnen. Med tanke på at det er et bra eksempel på hvor Jævlig Ironi noen gang kan være..... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ahh... passelig kjipt det da :/ Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 ahh... passelig kjipt det da :/ 5269987[/snapback] ja......får nok gråte meg isøvn i kveld...... Menmen......noen forslag til gode spill til PS2en til å spille i juleferien da?? Tenker litt på. Burnout Revange SSX on tour Tony Hawk American wasteland..... Alle seriene liker jeg veldig godt. men har ikke siste spillet i serien.... men hadde også vert bra med et spill med god historie...Alla God of war..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hadde det ikke vært deg, hadde det vært noen andre. Var mange av de som møtte opp på Elkjøp som kom både minutter for sent for å få platinum, og som akuratt ikke fikk i det hele tatt. Du får bare forsøke å få med deg neste shipment Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Siste Tony Hawk er bra på ps2, NFSMW suger på ps2..... men hvorfor skal alle på død og liv ha 360? det er jo så mye problemer med dem... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Siste Tony Hawk er bra på ps2, NFSMW suger på ps2..... men hvorfor skal alle på død og liv ha 360? det er jo så mye problemer med dem... 5270073[/snapback] Vel Romjul og Kameo virker som en bra deal. Å det er nok en del fornøyde kunder der ute. Å det virker til å være en del bra titler til 360.......Har ikke så alt for bra PC heller.....Så da vil jeg ha ganske bra utbytte av en 360.....å hadde vert digg med en før jul.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 men hvorfor skal alle på død og liv ha 360? det er jo så mye problemer med dem... 5270073[/snapback] Ja, det er inntrykket du får når man leser på forums. De av oss som har fungerende Xbox 360er føler ikke behovet for å oppdatere alle om at "hei, den virker fortsatt" annenhver time, kun for å countre femte double-post fra en idiot som presterte å putte sin i en saccosekk og se den slutte å funke. Jeg orker ikke liste grunner på hvorfor man burde skaffe seg en, for det finnes uttallige av de på forumet her alt. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Siste Tony Hawk er bra på ps2, NFSMW suger på ps2..... men hvorfor skal alle på død og liv ha 360? det er jo så mye problemer med dem... 5270073[/snapback] Vel Romjul og Kameo virker som en bra deal. Å det er nok en del fornøyde kunder der ute. Å det virker til å være en del bra titler til 360.......Har ikke så alt for bra PC heller.....Så da vil jeg ha ganske bra utbytte av en 360.....å hadde vert digg med en før jul.... 5270088[/snapback] Kameo og romjul ja. Det har jeg og planlagt, men har heller ikke 360. Dog, jeg er temmelig sikker på at jeg får en før jul Kanskje allerede før helgen, men har mest tro på neste uke, er vel da et nytt parti kommer Endret 8. desember 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Siste Tony Hawk er bra på ps2, NFSMW suger på ps2..... men hvorfor skal alle på død og liv ha 360? det er jo så mye problemer med dem... 5270073[/snapback] Vel Romjul og Kameo virker som en bra deal. Å det er nok en del fornøyde kunder der ute. Å det virker til å være en del bra titler til 360.......Har ikke så alt for bra PC heller.....Så da vil jeg ha ganske bra utbytte av en 360.....å hadde vert digg med en før jul.... 5270088[/snapback] Kameo og romjul ja. Det har jeg og planlagt, men har heller ikke 360. Dog, jeg er temmelig sikker på at jeg får en før jul Kanskje allerede før helgen, men har mest tro på neste uke, er vel da et nytt parti kommer 5270187[/snapback] Ryktene sier så. Moderen skal stå utenfor butikken når den åpner den 15....da det skulle komme mer ifølge dama på siba..... Så kanskje det er håp i hengende snøre......Virker utroligt kult Kameo....tror jeg vil like det. Likte det når jeg prøvde det i en demo kiosk....Men kan sikkert kose meg med en current generation spill viss jeg ikke får tak i...... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Utrolig kjipt.. jeg var selv 2 plasser i køen unna å få den siste premiumen hos elkjøp, så måtte ta til takke med en core, men det bryr meg ikke (har kjøpt til harddisk og trådløs kontroll ) og Kameo er et veldig bra spill spør du meg.. spilte det tre timer i strekk iforrigårs... Endret 8. desember 2005 av 2mass Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Synd at du ikke fikk deg en 360 Sånn kan være irriterende, tro meg. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Synd at du ikke fikk deg en 360 Sånn kan være irriterende, tro meg. 5270470[/snapback] I kinda know Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Så utrolig kjipt! Men er du sikker på at alle nettbutikkene er utsolgt? HAr du prøvd mpx, dvdhuset, +++ mange andre nettbutikker? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Siste Tony Hawk er bra på ps2, NFSMW suger på ps2..... men hvorfor skal alle på død og liv ha 360? det er jo så mye problemer med dem... 5270073[/snapback] Microsoft kom fram til at det var bare feil med 3% av alle X-Boxene, noe som er svært lite. Dance Dance Revolution spillene er jo alltid ganske morsomt. Du får også trimmet bort de ekstra kiloene du går opp rundt juletider. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 kjipt å ikke få :\ jeg selv gadd ikke engang og stå i kø og vente hos den lokale elkjøp(de fikk bare inn 2 stk av premium), men fikk en telefon på lørdagen etter langseringa om at en expert-butikk "bare" 3 mil unna hadde igjenn 5 stk. av premium så da satt jeg meg i bilen med en gang Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Siste Tony Hawk er bra på ps2, NFSMW suger på ps2..... men hvorfor skal alle på død og liv ha 360? det er jo så mye problemer med dem... 5270073[/snapback] Microsoft kom fram til at det var bare feil med 3% av alle X-Boxene, noe som er svært lite. Dance Dance Revolution spillene er jo alltid ganske morsomt. Du får også trimmet bort de ekstra kiloene du går opp rundt juletider. 5270909[/snapback] 3% av hvor mange millioner? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hmm, surt ja.. Men angående kameo, prøvde demoen i en sånn 360 stand på spaceworld i trondheim før 360 kom ut, og kan ikke si meg så veldig imponert, av grafikken.. Men men, har bare prøvd det lille der og CoD2 så skal kanskje ikke si så mye.. Men det blir nok PS3 på meg uansett Lykke til med 360 jakten din! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 når jeg leser dette så er jeg sååå utrolig glad får at jeg har en xbox360 i romme mitt akkurat nå Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 De som hadde mest lyst på en XBox 360, de har fått en XBox 360. Rett og slett fordi, vi som hadde mest lyst på stilte opp tidlig nok i køen for å få en. Vi var villig til å skulke skolen, ta fri fra jobben eller få noen til å ordne det for oss. De største fansene, oss, fikk fatt i en. De andre som ikke var så sikker, fikk kanskje en, og de som ikke ville nok fikk ikke. Så har noen vært heldige å funnet en og annen konsoll i butikk i ettertid. Uansett synes jeg det har vært helt rettferdig. Vi som ville mest, kom først og fikk først. Så enkelt er det. Fikk du ikke, ville du ikke nok. Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 ahh... passelig kjipt det da :/ 5269987[/snapback] ja......får nok gråte meg isøvn i kveld...... Menmen......noen forslag til gode spill til PS2en til å spille i juleferien da?? Tenker litt på. Burnout Revange SSX on tour Tony Hawk American wasteland..... Alle seriene liker jeg veldig godt. men har ikke siste spillet i serien.... men hadde også vert bra med et spill med god historie...Alla God of war..... 5270039[/snapback] Jeg veit ikke jeg, men jeg kommer i hvertfall til å holde meg unna ps2`en i jula til fordel for pgr3 og Pdz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå