dudley.no Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Skal prøve å registrere meg på xbox LIVE for første gang og lurer på om jeg da velger SILVER hvor jeg da har 1 måned GULL gratis der eller velger jeg GULL og skriver inn kredittkort nr men ingenting blir trukket første måned? Vil ikke binde meg for GULL før jeg har testa at det funker med min dårlige ADSL linje........... Lenke til kommentar
schism Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Skal prøve å registrere meg på xbox LIVE for første gang og lurer på om jeg da velger SILVER hvor jeg da har 1 måned GULL gratis der eller velger jeg GULL og skriver inn kredittkort nr men ingenting blir trukket første måned?Vil ikke binde meg for GULL før jeg har testa at det funker med min dårlige ADSL linje........... 5269922[/snapback] Du må velge silver så kommer det automatisk en mnd gratis gull Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ja jeg har hørt at du må velge silver, men et spørsmål, står det noe sted i manualen e.l.? Jeg valgte gold, og nå får jeg vel neppe en måned gratis. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
schism Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Tja, er vel fare for du gikk glipp av den mnd da. Men du kan jo opprette en ny gametag og gi den silver Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 kan jeg og samboeren ha hvert vårt gamertag på ET gold live membership? gidder ikke betale to abb. når hun bare spiller litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå