nree Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Holder på med en enkel side til meg selv ( http://goggen.simplemachines.no/beta ) Denne siden har cutenews inkludert på fremsiden slik at jeg enkelt kan legge til nyheter.. Jeg får problem med kommentarene i Opera, i IE og FF vises kommentarene slik de skal, altså til venstre i hovedtabellen.. I Opera blir kommentarene sentrert Noen som vet hvordan jeg kan få kommentarene til og vises til venstre, i stede for i midten? Endret 8. desember 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Ser ikke helt hva som er problemet, er ikke sentrert hos meg. Edit: Trykkte på Kommentar knappen og så problemet Endret 9. desember 2005 av trrunde Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Ser ikke helt hva som er problemet, er ikke sentrert hos meg. Edit: Trykkte på Kommentar knappen og så problemet 5272554[/snapback] Uff for en oppløsning du kjører 1024.. Ja, det er først når du går inn på artikkelen kommentarene kommer frem Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå