D-Fender Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 hehe, har ved et uhell slettet en gjeng med bilder fra mine dokumneter og selvsagt tømt søppelbøtta. Men getdataback finne ingen av de... Noen som har vært borti dette og kan hjelpe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvis du har overskrevet filene kan de ikke gjenopprettes. Prøv et annet rescue-program. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Ja, vet det ,men jeg kan ikke finne noe referanse til de heller. Burde jo klare å se filnavnet når disken er ferdig skannet? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ja, vet det ,men jeg kan ikke finne noe referanse til de heller. Burde jo klare å se filnavnet når disken er ferdig skannet? 5270834[/snapback] Det kommer jo litt an på hva du har gjort siden du slettet filene, dvs. om du har lageret/kopiert/flyttet filer på disken kan de ha blitt overskrevet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ja, vet det ,men jeg kan ikke finne noe referanse til de heller. Burde jo klare å se filnavnet når disken er ferdig skannet? 5270834[/snapback] Det kommer jo litt an på hva du har gjort siden du slettet filene, dvs. om du har lageret/kopiert/flyttet filer på disken kan de ha blitt overskrevet. 5270947[/snapback] "Mine dokumenter" ligger vel på systempartisjonen (hvis jeg tolket første innlegg riktig), og i såfall er det stor mulighet for at filene har blitt overskrevet, siden windows lager mange temp-filer osv. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Joda, er med på den jeg. Men burde ikke fila dukke opp sånn som de 100000 tusen andre filene som dukker opp med en referanse men merket med allerede overskrevet..? Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Mine Dokumenter ligger på E:\ stasjonen, flyttet den for C:\ var bare 4 GB. Altså bør du kanskje lete etter bildene på alle partisjoner. Kanskje filnavnet har endra seg litt så du ikke finner det igjen i GetDataBack ? Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Mine Dokumenter ligger på E:\ stasjonen, flyttet den for C:\ var bare 4 GB.Altså bør du kanskje lete etter bildene på alle partisjoner. Kanskje filnavnet har endra seg litt så du ikke finner det igjen i GetDataBack ? 5271163[/snapback] Jeg vil på det sterkeste anbefale Recover My Files for slike operasjoner. Jeg har iallefall veldig god erfaring med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå