Tumbleweed Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Vel, det er snakk om Rolf Løvlands You Raise Me Up som nå gjøres til en enda større hit av Westlife (også gjort av Josh Groban) Jeg synes det minner stygt om den irske Danny Boy (vel, egentlig kom den vel fra en engelskmann, Weatherly eller noe) Noen som er enige, eller kan korrigere meg? T'Weed Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Vel, det eneste som er sikkert er at Løvland har et enda større forklaringsproblem med tanke på den finske MGP-sangen "Glem ikke bort å elske" fremført av Tommy og Karry Rinne i 1995. Glem ikke bort å elske.wma Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Den har jeg ikke hørt...sitter på flyplasspub akkurat nå, så det passer seg ikke.... Men du har hørt Danny Boy, så du skjnner hva jeg mener? T'Weed Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg skjønner absolutt hva du mener. Men den overnevnte MGP-sangen er faktisk IDENTISK med Løvlands "You Raise me Up". Han har et enormt forklaringsproblem. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Akkurat. Men da har vel finnene et problem også. T'Weed Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 It sucks! Melodi Grand Prix er ikke som det en gang var.... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 It sucks! Melodi Grand Prix er ikke som det en gang var.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Akkurat. Men da har vel finnene et problem også. T'Weed 5269526[/snapback] Vel, de kan vel kalle det inspirasjon eller noe lignende? De har heller aldri gitt ut sangen. Den ble kun brukt som bidrag til den finske melodi grand prix. De kom aldri til finalen. Endret 8. desember 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå