bassbone Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Dette skjer etter at mitt torrent nedlasnings program har stått på en stund. Er det denne som stenger den for webleseren min? Bruker azureus. Det blir normal igjen ved å restarte pc eller adsl modemet men skulle gjerne ha funnet løsningen på dette. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvilken brannmur har du? Lenke til kommentar
bassbone Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Hvilken brannmur har du? 5269982[/snapback] ZoneAlarm, er det den som lager krøll og stenger porter kanskje? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvilken brannmur har du? 5269982[/snapback] ZoneAlarm, er det den som lager krøll og stenger porter kanskje? 5270822[/snapback] Den skal ikke lage krøll i utgangspunktet, med mindre du har sperret porter selv. Har du sjekket maskinen for spyware og lignende? Prøv om det fungérer med Firefox. Lenke til kommentar
bassbone Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Hvilken brannmur har du? 5269982[/snapback] ZoneAlarm, er det den som lager krøll og stenger porter kanskje? 5270822[/snapback] Den skal ikke lage krøll i utgangspunktet, med mindre du har sperret porter selv. Har du sjekket maskinen for spyware og lignende? Prøv om det fungérer med Firefox. 5271035[/snapback] Er ikke spyware på maskinen mener jeg. Lenke til kommentar
bassbone Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Det er ZA som sperrer for all internet traffikk uten at jeg kan se at den sperrer for noe.. Dette skjer etter at maskinen har stått på med torrent nedlasting en stund, må avslutte ZA for at det skal virke og restarte maskinen for at ZA skal virke normalt igjen. Noen som har tips til løsning på mitt problem med ZA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå