Straffa Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) må bare gi ros til ebgames som har 10 dager retur på alle xbox 360 spill uten grunn. vet at ebgames har spill som koster 0-100 kroner dyrere enn elkjøp, men så lenge jeg har muligheten til å spille 10 dager og levere det tilbake så er det mye bedre tilbud. kan velge om jeg vil ha pengene tilbake eller ta et nytt spill som igjen jeg kan ha 10 dager så bytte igjen eneste regel de har er at dvd må være ripefri det er surt å betale 600 kroner for et spill som jeg ikke liker! nå har jeg denne sikkerheten at jeg kan bytte det inn. greit og vite for de som har en ebgames butikk i nærheten. tar meg 5 min å gå til min nærmeste jeg skal kjøpe kameo eller cod2, så går jeg nå for kameo. hvis jeg synes det ikke var så bra bytter jeg det bare inn til cod2 angånde cod2, hvor mange multiplayer maps er det? Endret 8. desember 2005 av avanore Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Er dette fakta?? Noen som har prøvd dette ut og kan bekrefte at dette går?? Isåfall en kjempenyhet!! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Elkjøp har 30 dagers bytterett, som jeg har brukt flere ganger selv, uten grunn. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Elkjøp har 30 dagers bytterett, som jeg har brukt flere ganger selv, uten grunn. 5269583[/snapback] elkjøp har vel ikke bytterett hvis du har tatt av plasten, åpnet coveret og brukt dvd platen? ebgames kan du spille i 10 dager, bytte det hvis du ikke ble fornøyd Endret 8. desember 2005 av avanore Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Tråd flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" til "Webshop- og butikkdiskusjoner". Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Så fort noen finner ut hvordan å kopiere spill på X-box 360 enten over på dvd eller inn på hd så forsvinner denne garantien pronto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå