spyro Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Yey, har nettop hentet de nye twintip skiene mine, Dynastar Troubled Youth, Look PX Team bindinger og Lange Comp 60 Sko über... Noen som har noe av det samme? Endret 21. desember 2005 av spyro Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gah! Jeg vil også ha nye ski! Har bare noe billig jalla Fisher ski. Vell, grattis! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Takker, men hadde fisher før og de var ikke så værst de, men de var jo jævel-myke så jeg har holdt på å knekke dem sikkert 10 ganger, og jeg kjørte over en svær stein så da er det jo godt og ikke lenge måtte kjøre med en 0,5 cm dyp ripe i skien. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg har faktisk prøvd de skiene, de var veldig lette å håndtere, hva synes du om dem? Kjører selv Scratch FS, herlige ski. Hvor pleier du å stå mest? Litt mange spørsmål da, men Lenke til kommentar
spyro Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) @psilocybe: da skal jeg endre den @ZeroMac: jeg står mest i eikedalen og jeg skulle ha scratch fs, men de er ikke korte nok og de jeg har er diggbare, synes flexen er helt topp Endret 25. desember 2005 av spyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå