effeCt16 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei, kan noen hjelpe meg med og overclocke cpu'en ? Jeg har følgende: AMD Athlon 64 3800+ 2.4 GHz Asus A8N-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939 OCZ 1024MB Dual Channel Value Series første gang jeg skal clocke, så jeg må ha litt tips og info om hvordan Takk! Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Du må øke HTT bussen (I Bios, AI boostere ellerClockGen ) Øk med 10 og 10Mhz helt til PCen blir ustabil, da kan du prøve å øke volten til CPU, NB og Ram. Du kan også øke Timingsen til minne. Viktig: Sjekk CPU tempraturen. Den må ikke over 65c. Lykke til Lenke til kommentar
effeCt16 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Du må øke HTT bussen (I Bios, AI boostere ellerClockGen ) Øk med 10 og 10Mhz helt til PCen blir ustabil, da kan du prøve å øke volten til CPU, NB og Ram. Du kan også øke Timingsen til minne. Viktig: Sjekk CPU tempraturen. Den må ikke over 65c. Lykke til 5273170[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå