Gå til innhold

Zen Micro's UI (menysystem) bra?

Anbefalte innlegg

Hvordan er/oppleves Zen Micro's menysystem i forhold til andre spillere? Tenker da først og fremst jamført iPod mini og storebroen Zen Sleek.

Jeg leste noen litt eldre tester av Micro der folk klagde på at det var tungvindt å bla seg fram til volumkontroll. Sånt noe kan være ødeleggende for brukeropplevelsen. Andre ting var for sensitiv touch pad selv på laveste innstilling og mangel på en blaliste for ALLE sanger (du måtte enten innom album eller artist).

Er veldig interessert i feedback her. Dersom alle disse punktene har blitt adressert i firmware upgrades feks, så er det godt mulig jeg velger Zen Micro framfor iPod mini når jeg nå må kjøpe ny, fordi min gamle iPod gikk til h"4"#¤%"te (HD feil og 0 garanti pga synlige støtskader :( )

Det jeg hører om lydkvalitet lover bra, pluss at den er noe billigere. - Og jeg syns det var litt mikk å måtte manuelt inn og booste volum med tredjeparts "hack" for å få høyt nok volum på iPoden.

PS: Sleek er uaktuelt for meg. Size matters!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv Zen Micro Photo og syntes at menyen der er gode og enkle å bruke. Du kan bla gjenom alle sangene også. Touch paden syntes jeg er meget god å bruke, du kan stille den inn i 3 forskjellige følsomheter, det tar 3 min å vende seg til den. Du har også tilgang til volum uansett hvor i menyene du er.

Lenke til kommentar

Hva med måter å bla i sangene på? Gidder du ramse opp? (Beste hadde vel vært om jeg fikk testet en selv i typ 5 minutter... vet ikke om butikker har demomodeller jeg kan prøve jeg men uanset... hadde vært fint om du gadd å nevne :p )

Lenke til kommentar

Det kan jeg vell....

-Artister

-Album

-Sjanger

-Alle Spor

Disse teller vell egentlig ikke men tar de med:

-Mest Populære

-Minst populære

-Dagens album

Håper dette hjelper deg med valget

Kan jo nevne at Zen Micro er ukens tilbud på komplett til 2200kr...

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...