Hansa92 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei Sitter her og irriterer meg over at jeg har en spansk, brasiliansk eller ett eller anna sånnt språk på FIFA. Derfor lurer jeg på om det er mulig å skifte språk til engelsk. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Du har enten kjøpt spillet i Spania elller lastet det ned, så å kjøpe en norsk/engelsk utgave er vel den beste løsningen. Lenke til kommentar
albions Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Du har enten kjøpt spillet i Spania elller lastet det ned, så å kjøpe en norsk/engelsk utgave er vel den beste løsningen. 5269447[/snapback] Han har nokk lasta det ner ja Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Du har enten kjøpt spillet i Spania elller lastet det ned, så å kjøpe en norsk/engelsk utgave er vel den beste løsningen. 5269447[/snapback] Han har nokk lasta det ner ja 5269700[/snapback] Ja... Jeg har lastet det ned, men det var ikke det jeg spurte om. Håper noen kan hjelpe meg med å fikse problemet. Lenke til kommentar
albions Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Du har enten kjøpt spillet i Spania elller lastet det ned, så å kjøpe en norsk/engelsk utgave er vel den beste løsningen. 5269447[/snapback] Han har nokk lasta det ner ja 5269700[/snapback] Ja... Jeg har lastet det ned, men det var ikke det jeg spurte om. Håper noen kan hjelpe meg med å fikse problemet. 5269999[/snapback] Eg verken vill eller kan svare deg Endret 8. desember 2005 av albions Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå