dSRL Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 noen som har erfaring med Canon ryggsekk for dsrl? http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=32758 FV har den som tilbud i julekalenderen sin i dag og jeg vurderer å kjøpe den. Har kun har veske med plass til kamera med linse og ikke det andre stæsjet mitt... tar gjerne i mot råd og tips Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Står ingenting om størrelsen direkte da, men til den prisen så er det vel bare å løpe og kjøpe vel? Ser jo grei ut da, hvis du ikke har for mye utstyr. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Står ingenting om størrelsen direkte da, men til den prisen så er det vel bare å løpe og kjøpe vel? Ser jo grei ut da, hvis du ikke har for mye utstyr. Står bare "Liten og lett ryggsekk med plass til 1 digitalt speilreflekskamera med objektiv, + 2 objektiver ++" Tja, hadde vært fint å vite hva liten er.. Ønsker plass til kamera, et par linser og ekstern blits Edit: lagt til Endret 8. desember 2005 av dSRL Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Jeg tar meg friheten til å 'låne' tråden din litt, så slipper vi mange bag-tråder, er det greit? Har nemlig et spørsmål: Har et Canon Rebel XT, med 28-105mm, og en 70-200 f/4L. Kan man ha på rebel xt + 70-200 i veska (bagen om du vil) samtidig, eller er man nødt for å ta av objektivet, og legge det for seg selv? Mvh. Anders. EDIT: ops, det var visst en sekk Endret 8. desember 2005 av Andsør Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Var innom min Canon-forhandler nå i kveld og denne sekken er omtrent like stor i størrelse som Lowepro's Mini Trekker , men bare litt over halvparten så tykk. Ett Canon EOS 5D vil få problemer i denne, mens ett EOS300/350D vil kunne gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå