BBC Skrevet 6. september 2002 Rapporter Del Skrevet 6. september 2002 Hehe... knallbra definisjon :razz: Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 6. september 2002 Rapporter Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 14:15, Jimmy Pop skrev:Bare lurer... Hva synes jentene på forumet om navnet på denne tråden, og bryter den ikke med diskriminerings-retningslinjene?Ikke det at det ikke er jente-preiking, men dere vet... hmmmz...... jeg tar meg ikke nær av det her... men som jeg ha funnet ut så pleier jenter å ha noe àla slik "diskusjoner"/samtaler om gutter andre steder på nettet.... så istedenfor for å ta oss nær av det,så bare forteller vi andre det og morer oss så så ikke vær redd jenter blir sur på deg/dere da :wink: Kozzz og klemzzz dama t XoRc Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. september 2002 Rapporter Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 19:13, Dan Hansen skrev:Fjortizzz kommer av ordet fjortiss som igjen kommer av ordet fjordtiss som er en sammensetning at ordene fjord og tiss.Dette uttrykket har sitt utspring fra fjordområdene i Nord-Norge og Troms hvor begrepet ble utbredt grunnet tissens størrelse (bitteliten) etter bad i fjordene i vinterhalvåret.I den senere tid benyttes ordet også om personer med mental kapasitet tilsvarende penis under samme forhold.Kilde: Dan Hansen's store fremmedordbok :grin: Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 6. september 2002 Rapporter Del Skrevet 6. september 2002 Hvor kan jeg kjøpe "Dan Hansen's store fremmedordbok", høres ut som intressant lesning.. :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. september 2002 Rapporter Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Shepherd skrev (2002-09-07 00:21):Hvor kan jeg kjøpe "Dan Hansen's store fremmedordbok", høres ut som intressant lesning.. :smile: Spør Dan Hansen da han burde vite det. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. september 2002 Rapporter Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 19:13, Dan Hansen skrev:Fjortizzz kommer av... <snip ID:40> knallbra Dan [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-09-07 11:41 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. september 2002 Rapporter Del Skrevet 7. september 2002 Angående puddel: Du kjenner igjen en puddel når du ser en... Koz Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. september 2002 Rapporter Del Skrevet 8. september 2002 *bump* KOZ og klemz Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. september 2002 Rapporter Del Skrevet 12. september 2002 Hei Dan Hansen! Likte femmedordboka..:wink: Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 13. september 2002 Rapporter Del Skrevet 13. september 2002 Jeg lo så jeg datt av stolen DAN HANSEN! GENIALT DAN! Og boka inneholder kun denne definisjonen,eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå