NRG Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Syntes dere at "Z" blir formye brukt spesielt av jenter som skriver SMS. jeg blir strssssssa av formye zzzzzzzzzzzzzzzzzz. koz klemz nuz zuzz NRG Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Z er vel en 14tiss lyd i seg selv. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 assa, jeg blir liksom mer irritert over liksom og assa assa. Det er liksom så teit assa. :wink: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-09-03 12:53):assa, jeg blir liksom mer irritert over liksom og assa assa. Det er liksom så teit assa. :wink: hehe, liker ikke fjortisser! Jeg gjør det jeg kan for å holde dem unna mitt nabolag ihvertfall! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 12:53, Anders Leipsland skrev:assa, jeg blir liksom mer irritert over liksom og assa assa. Det er liksom så teit assa. :wink: jammen dah.. asså.. dah, du må skjønne atte det bare er slik. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Litt rart egentlig - siden bokstaven "z" er den som er vanskeligst å skrive på sms - ettersom man må trykke fire ganger på nier'n isteden for tre som på alle de andre. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Dan Hansen skrev (2002-09-04 09:07):Litt rart egentlig - siden bokstaven "z" er den som er vanskeligst å skrive på sms - ettersom man må trykke fire ganger på nier'n isteden for tre som på alle de andre. Men så igjen er man veldig kul hvis man skriver bare ZZZZ'ter i SMS'ene! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Dan: man erstatter jo s med z da så det blir jo ikke noe færre trykk av den grunn; 4 trykk på 9ern eller 4 trykk på 7ern er vel ett fett. forøvrig erstatter/forkorter jeg skjeldent i sms. Fikk mobil først 10 år etter fjortis-stadiet. Lenke til kommentar
NRG Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 føler du deg merer sexy når en jente skriver "zexy" eller "sexy" Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Over SMS? Ingen av delene! Klemz Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 14:18, Jimmy Pop skrev:Klemz nuzz Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! Forkorter nesten aldri noen ord når eg skriver tekstmeldinger.. Men,her er kanskje ein artikkel som kanskje er intresant lesning. Har vist til internett adressa tidligare i forumet.Det var da under "siste ordet-innlegget" Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-09-04 15:28):nuzz Koz Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 09:58, Xell skrev:Dan: man erstatter jo s med z da så det blir jo ikke noe færre trykk av den grunn; 4 trykk på 9ern eller 4 trykk på 7ern er vel ett fett.forøvrig erstatter/forkorter jeg skjeldent i sms. Fikk mobil først 10 år etter fjortis-stadiet. Der ble jeg og mine sms-vaner godt avslørt ja Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 08:19, Jimmy Pop skrev:Koz KoZZZZ Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Bare lurer... Hva synes jentene på forumet om navnet på denne tråden, og bryter den ikke med diskriminerings-retningslinjene? Ikke det at det ikke er jente-preiking, men dere vet... Ser forresten at frames-versjonen endelig har fått opp retningslinjene... Kozilikozzz og klemz (PS: Jeg har fått det som står over på melding, så det er ikke jeg som har funnet på det!) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Tar tilbake det om at retningslinjene virket på frames. Her virker de ikke likevel...) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 jimmy, Jeg tar meg skjeldent nær av noe som helst. Men det ser jo ut som de fleste guttene her ikke har problemer med å bruke disse "jenteordene" i det vide og breie. PS: Retningslinjer virker her. Ser ut til at Amud har jobba litt de siste dagene etter maaange måneder med pause. Nå mangler vi jo bare å kunne gå rett til PM og full profil i fra Frames. :smile: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Xell skrev (2002-09-05 14:31):jimmy, Jeg tar meg skjeldent nær av noe som helst. Det er ikke kødd engang! Jeg spurte om hun hadde opplevd å gni skrittet nedi salen på en ridetur for å oppnå seksuell og psykologisk velvære. Og hun ble ikke litt pissed engang! Det ekke gale! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Nei, men det er litt kjipt... Jeg liker jenter som hisser deg opp litt innimellom! Koz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå