Goliath Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hadde det ikke vært artig med en Gumball/Cannonball inspirert race i skandinavnia? Startpunkt: Nord-Jylland Danmark Kjører til København og til broa mellom Danmark og Sverige Kjører langs kysten i Sverige til Stockholm Tar fergen over til Helsinki Kjører langs Russlandsgrensen til Finnmark Kjører nedover langs kysten mot Bergen Tar å kjører over Dovrefjellet mot Oslo Sluttpunkt: Rådhusplassen Norge Noen som hadde blitt med? Endret 8. desember 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Med bøtenivået i Norge tror jeg det er like greit å holde seg til andre land.. Om man vil kjøre fort på vanlige veier lovlig, kan man melde seg på Ultimate Rally. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 De har jo et sånt race i Sverige da. Husker ikke navnet på det i farta, men.. Jeg liker å kjøre bil, og jeg må innrømme at det stort sett går over fartsgrensa. Men når det blir i "organisert form" syns jeg det blir litt dumt. Pluss at det frister fælt lite å sitte så lenge i bilen som det det tar å kjøre den strekka. Lenke til kommentar
Max Mekker Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kjører nedover langs kysten mot BergenTar å kjører over Dovrefjellet mot Oslo Kjøre over Dovrefjell fra Bergen til Oslo ?? Tror du bør ha med deg kart i hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå