Gå til innhold

Oversette norsk til engelsk


B4stian

Anbefalte innlegg

Hei, kan noen oversette dette for meg?

 

Vi er gruppe 1.

Problemstillingen vår lyder: Hvordan kan lederstilen i en bedrift påvirke organisasjonskulturen og servicemedarbeiderne?

 

Vi skal bruke PowerPoint under presentasjonen og til slutt vil vi vise dere et lite rollespill.

 

Først skal Bastian fortelle om organisasjonkultur.

 

 

 

Takk! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke dy meg, dette er fra Machine Translation Engine:

 

We're bunch 1.

 

Approach to the problems our beeps : How able lederstilen in an concern actuate organisasjonskulturen and servicemedarbeiderne?

 

We do be about consumes PowerPoint under presentation and at last shall we demonstrate you a a little rollespill.

 

First do be about Bastille have a mind to about organisasjonkultur.

 

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Hei, kan noen oversette dette for meg?

 

Vi er gruppe 1.

Problemstillingen vår lyder: Hvordan kan lederstilen i en bedrift påvirke organisasjonskulturen og servicemedarbeiderne?

 

Vi skal bruke PowerPoint under presentasjonen og til slutt vil vi vise dere et lite rollespill.

 

Først skal Bastian fortelle om organisasjonkultur.

 

 

 

Takk! :D

5268881[/snapback]

 

Antar at dette er noe du skal si og ikke skrive.

Kan jo for eksempel oversettes til noe sånt som:

 

---------------------------------------

We're the first group up.

Our adressed problem is/was: How does the management style in a company affect the organizational culture and how does it influence the businessassociates.

 

We'll use PowerPoint during the presentation, and we will finish off with a tiny roleplay.

 

Bastian is gonna start telling a bit about organizational culture.

---------------------------------------

Lenke til kommentar

Takk takk, trenger hjelp til en liten bit til også.... :p

 

Jeg skulle gjerne fått forklart denne mobilen. Jeg må få åpnet mms'en og lyden vil ikke skru seg av uten å ha på vibrasjon. Dessuten var det sagt at fargene skulle være kjempebra, men det syns jeg ikke. Får du med deg det jeg sier? Skjønner du noe?

 

For en dårlig service!

Lenke til kommentar
Takk takk, trenger hjelp til en liten bit til også.... :p

 

Jeg skulle gjerne fått forklart denne mobilen. Jeg må få åpnet mms'en og lyden vil ikke skru seg av uten å ha på vibrasjon. Dessuten var det sagt at fargene skulle være kjempebra, men det syns jeg ikke. Får du med deg det jeg sier? Skjønner du noe?

 

For en dårlig service!

5269223[/snapback]

 

--------------------------

Could you explain the features on this cellphone. I want to open this mms, and the sound cant be turned off without the vibration beeing turned on. Besides, i was told that the colours on this phone was suppose to be great, but i dont think they are at all. Do you follow? Do you get it?

 

God! Terrible service!

--------------------------

 

Eller no i den duren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...