Arve28 Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Skal drive mye medvideoredigering. Har Sony PC5 DV og tenkte å kjøre det in på PC'n med firewire kort Studio DV, men så seer jeg at SB Audigy player har 1394 kontakt. Men det er vel bare for DV-inn til PC'n?? Hvordan er kvaliteten på dette i forhold til Studio DV? Så når filmen er rediget er det vel ingen vits i å sende det tilbake til kameraet for så å sende det til en VHS-spiller gjennom de phonopluggene som følger med. Er det ikke like greit å sende de ut fra graikk-kortet i TV-out porten? Det jeg lurte på da var om det blir noe forskjell på Geforce 2 og 3-kortene? Tenkte litt på Abit AGP Siluro Geforce2 MX-400 64MB eller Abit AGP Siluro Geforce 3 Ti200 64MB DDR. Dette kortet har også DVI, men hva er det? Men er det vært 1500 kr mer, hvis man ikke spiller så mye? Hvordan er et TV-kort i stedet. Da får man vel både TV-inn og ut?? Da kan jeg vel kjøre analog VHS til PC? Håper noen kan svare på dette? Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 GF2 kortene har en veldig god video decoder ASUS kortene har noe som heter Crontel 700 elelr no disse fungerer jo utmerket.... tror ikke det er noe forskjell mellom GF GF2 GF3 når det gjelder video overføring, det kommer nok mer på om hvilke decodere de forskjellige produsentene av disse kortene bruker. Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Med TV-kort får du kun TV-inn (har ikke hørt om noen med TV-ut). TV-kort har også inngang for eksterne videokilder. Det kortet jeg har (Aopen VA1000) har både S-video- og vanlig RCA-inngang. På den måten kan du ta opp video fra f.eks en videospiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå