iMono Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Dette kan vel egentlig betraktes som et argument for min mening om filmen. 5400801[/snapback] Og dette er min Dette er jo ikke noe du har funnet ut selv, det er noe du har lest på www.movie-mistakes.com eller lignende sider. ALLE filmer har slike feil, alt fra Uwe Bolls produksjoner til de største Ocar-suksesser. Titanic var proppfull av de, det samme Lord of the Rings. Det er ikke dette som avgjør hvor god filmen er, spesielt med tanke på at 99% av alle som ikke nistirrer etter de ikke legger merke til en eneste en under hele filmen. Utrolig trist at du gidder la noe sånt ødelegge en enorm filmopplevelse. Og rent patetisk at du gidder skrive om det Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 1. Det er for meg likegyldig hvor infoen kommer fra. 2. Alle filmer har ikke slike feil. 3. Bare for å sjekke. Kan du nevne noen slike for meg i både Titanic og LotR? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 3. Bare for å sjekke. Kan du nevne noen slike for meg i både Titanic og LotR? Liste over feil i Ringenes Herre filmane: http://www.moviemistakes.com/film1778 http://www.moviemistakes.com/film2638 http://www.moviemistakes.com/film2746 Titanic: http://www.moviemistakes.com/film1299 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 3. Bare for å sjekke. Kan du nevne noen slike for meg i både Titanic og LotR? Liste over feil i Ringenes Herre filmane: http://www.moviemistakes.com/film1778 http://www.moviemistakes.com/film2638 http://www.moviemistakes.com/film2746 Titanic: http://www.moviemistakes.com/film1299 5400860[/snapback] Nå må ikke et smart hode som deg komme å ødelegge. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Dette kan vel egentlig betraktes som et argument for min mening om filmen. 5400801[/snapback] Og dette er min Dette er jo ikke noe du har funnet ut selv, det er noe du har lest på www.movie-mistakes.com eller lignende sider. ALLE filmer har slike feil, alt fra Uwe Bolls produksjoner til de største Ocar-suksesser. Titanic var proppfull av de, det samme Lord of the Rings. Det er ikke dette som avgjør hvor god filmen er, spesielt med tanke på at 99% av alle som ikke nistirrer etter de ikke legger merke til en eneste en under hele filmen. Utrolig trist at du gidder la noe sånt ødelegge en enorm filmopplevelse. Og rent patetisk at du gidder skrive om det 5400828[/snapback] Helt enig, man ser jo ikke en film for å finne hvor mange feil den har, da har man et problem. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2006 Dette er det gøyeste jeg vet. For da kan jeg komme inn på dette forumet i etterkant og plage livet av alle andre som liker filmen. Alt mulig til kvin man får høre da, er helt utrolig! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Nå har jeg endelig sett King Kong. Har prøvd å unngå å lese noe om den før jeg så den for å ikke ha forventninger, men har jo fått med meg at den har fått terningkast 5-6 av flere aviser. Jeg kjedet meg ikke så mye under filmen så det er jo positivt, men det finnes nok av filmer som er bedre enn denne så det er ingen toppfilm. Sett bortifra "feilene" der folk greier å løpe med en haug med dinosaurer og plaffe dem ned med et par skudd så er ikke handlingen helt det store. Effektene var greie, men det er lenge siden jeg har fått en "wow" følelse av effekter. Har nok blitt bortskjemt. Men jeg kan se at de har brukt masse her, og den fortjener vel litt skryt. Handlingen var heller ikke noe spessielt, og jeg mener at en toppfilm bør (men ikke nødvendigvis) ha noe bak. Begynnelsen var grei, midten var også grei, men slutten var litt for kliss. Skuespillere var middels. King Kong gjorde en ganske bra jobb å spille "King Kong" men Naomi Watts kunne ha gjort en bedre jobb. Ble litt overrasket at flere scener faktisk hadde litt humor og var morsomme Så den får en 7/10 av meg, en bra film, men går ikke inn i "de beste filmene jeg har sett". Ser man statisktikken på IMDB ser man jo at det er de under 18 år som syns det var en "topp-film" (Hvordan man en nå vil tolke det ) Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 Når kommer king kong på dvd ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 Dette kan vel egentlig betraktes som et argument for min mening om filmen. 5400801[/snapback] Jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen kan plages så mye av en film som han i denne bloggen. Sitter det noen i kinoen og ser etter på slike feil og ergrer seg? Håper ikke at jeg begynner slik, det må jo være utrolig plagsomt.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen kan plages så mye av en film som han i denne bloggen. Sitter det noen i kinoen og ser etter på slike feil og ergrer seg? Håper ikke at jeg begynner slik, det må jo være utrolig plagsomt.. 5445340[/snapback] Sitter ikke å leter etter feil, men jeg blir litt småirritert over feil, akkurat som jeg blir litt småirritert over dårlig handling , dårlig skuespiller eller dårlig historie. Det som jeg reagerte mest på var dinosaur som ikke tramper ihjel alle/mange, friendly fire (at selv om man treffer sine venner så blir ikke de skadet). Tviler på at mange sitter og leter etter feil, men observante personer får som regel med mer (hmm kommer kanskje mer årene, tenkte ikke over sånt da jeg var liten). Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Du tenker ikke over skrivefeilene dine, vi tenker ikke over meningsløse 'feil' i en ellers veldig god film. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Meningsløse er et ord som ikke passer inn i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Meningsløse er et ord som ikke passer inn i denne sammenhengen. 5448070[/snapback] Meningsløs er kommentarer som 'ikke mange NOK personer ble trampet ned av dinosaurene'. Da viser man egentlig at man har null forståelse for hvordan en filmatisk fremstilling skal være... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Meningsløse er et ord som ikke passer inn i denne sammenhengen. 5448070[/snapback] Meningsløs er kommentarer som 'ikke mange NOK personer ble trampet ned av dinosaurene'. Da viser man egentlig at man har null forståelse for hvordan en filmatisk fremstilling skal være... 5448247[/snapback] Nå er det vel ikke riktig at jeg hetses for denne kommentaren? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 For en fantastisk film! Måtte felle noen tårer på slutten. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Meningsløse er et ord som ikke passer inn i denne sammenhengen. 5448070[/snapback] Meningsløs er kommentarer som 'ikke mange NOK personer ble trampet ned av dinosaurene'. Da viser man egentlig at man har null forståelse for hvordan en filmatisk fremstilling skal være... 5448247[/snapback] Ahhh ler meg ihjel her! :!: :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Hehe... Hun kødder ikke en gang.. Satt å lo så hun grein her, tidig.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Meningsløse er et ord som ikke passer inn i denne sammenhengen. 5448070[/snapback] Meningsløs er kommentarer som 'ikke mange NOK personer ble trampet ned av dinosaurene'. Da viser man egentlig at man har null forståelse for hvordan en filmatisk fremstilling skal være... 5448247[/snapback] Ahhh ler meg ihjel her! :!: :!: 5450546[/snapback] Av hva? Hehe... Hun kødder ikke en gang.. Satt å lo så hun grein her, tidig.. 5450566[/snapback] Hun? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Vi er visst enig på et punkt Dell_9200. Hva i huleste snakker CrazyKimmi=) og Seether om? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Endelig skal jeg se den og..! Til torsdag kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå