Gå til innhold

King Kong tråden

Dimitrij

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne starte en egen tråd for King Kong (2005). Nå har anmeldelsene begynnt å rulle inn. 6'er i VG og 5'er i Dagbladet, så hvem har tenkt seg på premieren her? Jeg har bestilt billetter til den 14. ihvertfall. Forventninger?

Edit: Legger til en liste over anmeldelsene i tilfelle noen er interessert:

Dagbladet - 5'er

VG - 6'er

Aftenposten - 6'er

BergensAvisa - 6'er

Nettavisen - 5'er

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært og sikra meg billett for noen dager siden, til premieren (holy smokes, er ferdig 3 på natta!). Da vi var og kjøpt billetter, jeg og en kompis, var det ingen som hadde kjøpt billetter enda. Da jeg var der i dag i følge med noen andre kompiser som skal se den sammen med oss, var det kun vi to som hadde kjøpt fra før! :p

Byen der har langt over 10.000 innbyggere, men likevel har vi tragisk nok ingne spesiell film-kultur her i byen. :hm:

Anyways, gleder meg som juling, og jeg er forberedt på å gå ut av kinosalen med et bredt glis og en sikker 5'er romlende rundt i hodet. Da jeg tipper denne filmen blir litt klisjè-aktig, og da den ikke har et originalt script, så synes jeg ikke den kan få en 6'ern, men siden det sikkert er en flott film, er jeg nok klar for å gi den en 5'er. :)

Lenke til kommentar
Jøss, terningkastene har gått over all forventning. Trodde dette kom til å bli en middelmådig film, men det ser jo ut til at den er bra. Og trailere ser jo skikkelig bra ut også. Gleder meg til denne filmen nå. :)

5270011[/snapback]

Haha! media kommer nok aldri til å gi Jackson en middelmådig karakter. De har vel aldri gitt han det (sikkert noen som hater de gamle splatterne, men de har ikke peiling), og jeg tviler på at han noen gang kommer med en ussel oppfølger til en oppbrukt serie eller noe sånn noen gang. Jackson er på topp nå, og jeg tviler på at han har noen planer om å ramle ned! :)

Lenke til kommentar

Etter LOTR-trilogien tror jeg alt Jackson tar i blir til gull uansett.

Ikke det at han har laget dårlige filmer før heller egentlig, men veldig sære filmer kan man si.

Meet the Feebles f.eks. er en historie om et teaterensemble som mister populariteten og skuespillerne begynner på dop og alt mulig rart. Men alle skuespillerne er Muppet Show-aktige dukker, og det er plenty med blod og gørr og splatter-effekter. Det skal ikke sprute blod og gørr ut av en kosebamse når den blir skutt på? "Jo det skal det såvel!".

Lenke til kommentar

Litt interessant å se hvordan King Kong er i forhold til DOOM på IGN.com(se:stjernene de får)

http://filmforce.ign.com/articles/673/673649p2.html

http://filmforce.ign.com/articles/658/658956p2.html

Oisann på ingresset på doom skriver de:"The best videogame-to-film adaptation yet".

Liksom..,de som har sett DOOM vet at dette ikke er sant...

Det er nok en av de dårligste filmene jeg har sett, makan til dårlige skuespillere, klipping osv skal man lete lenge etter!!

Noen enige??

(Litt OT, syns forøvrig det var litt trist med deres review av Narnia :cry: , hadde gledet meg litt til den!)

Lenke til kommentar
[iC,10/12-2005 : 18:03]Mener du "Ikke sant!" som om at det ikke er sant og at du er uenig, eller "Ikke sant!" som om "Ja, ikke sant?" som om at du er enig med meg nå? :dontgetit:

5277760[/snapback]

at jeg er enig med deg.. :)

Har noen sett doom forresten??

5278028[/snapback]

Har sett doom.

5/10. Ikke mer å si. :p

Endret av geedoo
Lenke til kommentar
5/10 er nesten for snilt. Hadde forventet en helt OK actionfilm som var mer eller mindre hjernedød. Det jeg fikk var en ikke-så-veldig OK actionfilm som var mer eller mindre hjernedød. Det gikk ikke an å nyte den engang!

5278472[/snapback]

Er for det meste enig, som jeg sa i mini-anmeldelse tråden så var 5/10 ganske snilt :p

Begynner virkelig å glede meg til onsdag nå...Ikke lenge igjen :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...