stoolman Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 EVGA er ett av de merkene som nyter mest respekt innen entusiastmiljøet, men det har til nå ikke vært mulig å få kjøpt dette her til lands.. iallefall ikke fra en norsk lerverandør. Dette er nå historie! Mpx har nå tatt inn EVGA, og kortene som er Geforce kort kommer på lager i midten av denne måneden.. Har selv hatt to EVGA kort, og kvaliteten er second to none! Rett og slett helt ypperlig!! Kan anbefales! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) regner med du skal frem til at de klokker bra...? siden det er du som nevner det liksom hva er det de skiller seg ut på? Endret 8. desember 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 EVGA er godt kjent for overklokkingsevne og for innovative kjølelløsninger.. er også Nvidia partner.. med de goder som det medbringer.. Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 EVGA er ett av de merkene som nyter mest respekt innen entusiastmiljøet, men det har til nå ikke vært mulig å få kjøpt dette her til lands.. iallefall ikke fra en norsk lerverandør. Dette er nå historie!Mpx har nå tatt inn EVGA, og kortene som er Geforce kort kommer på lager i midten av denne måneden.. Har selv hatt to EVGA kort, og kvaliteten er second to none! Rett og slett helt ypperlig!! Kan anbefales! 5268474[/snapback] Stoler på deg jeg Bestillte et evga 7800 gt co ferdig overklokket tidligere i dag for shg fikk aldri inn asus 7800 gt som jeg har ventet på en stund. Måtte inn her og søke for å finne ut om jeg hadde bæsja på leggen som kjøpte et kort jeg aldri har hørt om. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 EVGA lager nok noen av de beste kortene, av sin type. Nøye utvalgte komponenter av beste sort, samt overkommelig pris. Billigere og bedre enn f.eks XFX sitt kort, som jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå