Movieheart Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har tenkt å kjøpe en viftestyring, men så lurer jeg på om man trenger en Sunbeam kald katode basic kit hvis jeg velger denne viftestyringen? Går det an å koble lysene til den viftestyringen eller må jeg ha en basic kit?? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 siden viftestyringen gir strøm vil det muligens lyse men om det er bra for komponentene tror jeg ikke..? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 hmm, Tror du må ha inverter uansett. Den justerer nok bare lyset av og på/lysstyrke, men siden katoder kjører på Ca. 600v tror jeg du trenger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Basic Kit må du ha. Tar to katoder. Er jo egentlig ikke så dyrt da og du får jo med strømbryter for katodene + feste! Poenget med Lightbus'n er at du kobler inverteren til den. F.eks. om du har koblet 2 katoder (max.) til inverteren og koblet den til en kanal styrer du da de to katodene via. en av de fire dippeduttene. Om du er usikker på kobling og sånt så finner du det fort ut når du kjøper det. Følger vel med bruksanvisning. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Basic Kit må du ha. Tar to katoder. Er jo egentlig ikke så dyrt da og du får jo med strømbryter for katodene + feste!Poenget med Lightbus'n er at du kobler inverteren til den. F.eks. om du har koblet 2 katoder (max.) til inverteren og koblet den til en kanal styrer du da de to katodene via. en av de fire dippeduttene. Om du er usikker på kobling og sånt så finner du det fort ut når du kjøper det. Følger vel med bruksanvisning. 5269437[/snapback] Ok. Har en basic kit fra før av med to lys koblet til, men så var jeg ikke helt sikker på om jeg måtte ha den å sånt. Men tusen takk for svaret... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Den lightbusen får jeg snart Gleder meg! Men du må ha en inverter uansett ja, men gir du noen tilbakemeldinger på den der eller? Hvis du skal ha den? Vil høre hvordan den funker Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Den lightbusen får jeg snart Gleder meg! Men du må ha en inverter uansett ja, men gir du noen tilbakemeldinger på den der eller? Hvis du skal ha den? Vil høre hvordan den funker 5275750[/snapback] Har ikke kjøpt den ennå, men skal kjøpe den over nyttår an gang. Skal legge inn noen erfaringer da tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå