turid-laila Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Er ufatteleg mange tilbud på bærbare, men kven kan finne det absolutt beste tilbudet der ute i jungelen av tilbud?? PM 740 eller bedre (1,7GHz).. minst 1x512RAM og minst 60Gb harddisk... har acer til 8700... er det beste eg kan finne... Nokon betre? Lenke til kommentar
Xirioth^ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ikke kjøp Acer... www.whitebox.no www.shg.no www.komplett.no www.mpx.no Lenke til kommentar
turid-laila Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 kvifor ikkje acer? kva merke vert anbefalt? Lenke til kommentar
espenah Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg synes Acer er helt greie maskiner.. Har bestilt 2 stykker for bekjente av meg, og jeg var godt fornøyd med begge to.. (Og de som fikk maskinene såklart.) www.cshop.no har mange modeller.. Bestilte begge herfra.. Men butikkene ramset opp over her er også bra Personlig har jeg ingen dårlige erfaringer med whitebox.no.. Her har jeg vel bestilt 3 maskiner tilsammen, og alt var som det skulle med leveranse, modell etc. Men jeg ser det er noen som har hatt dårlige erfaringer med dem, så du får avgjøre selv. /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå