Martineh Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Dette tar 2 minutter og lese, ta deg tiden! Jeg skulle brenne dvd-r filmer i image format over på dvd plater med dvd brenneren min , så jeg lasta ned DVD Decrypter og installerte det. Jeg brente en film ut , så skulle jeg begynne på neste film , da jeg hadde kommet til 10% fikk jeg blåskjerm med meldingen "KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR", jeg restarta så maskinen og satt i en ny dvd plate siden den forrige var defekt etter at det klikka, så kom jeg 10% ut i brenningen og denne : "KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR" feilmeldinga kom opp. Nå sitter jeg her med 2 dvd plater mindre, og forstår ikke hva som kan være feil siden jeg ikke har : virus, spyware, adware, trojan o.s.v(ifølge AVG/Norton 2006 & ad-aware). Mine PC spesifikasjoner hvis det er relevant : Windows XP home. 512 Ram. 2 Ghz CPU. 250 gb hdd. Geforce 5700. Jeg googla litt etter feil beskjedene "KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR" & "KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR" men fikk rekommendert denne siden hvis jeg hadde data-problemer! Håper jeg får svar, takk for tiden din ! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har du prøvd det jeg sa i går? (om diagnoseprogrammer) Lenke til kommentar
Martineh Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Nei, skal prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå