unwill Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Driver med en liten prosjekt der jeg trenger svar fra noen internett-brukere (ca 100-200 stk). Noen av svarene kommer jeg til å ta en fort spørrerunde på skolen, men for å få litt mer "hardcore" internett brukere poster jeg en undersøkelse her. 1. Alder 2. Kjønn 3. Hvilken startside bruker du? 4. Hva er grunnen til at du bruker denne (svar fra spm 3) som startside? Eksempel:1. 21 2. Mann 3. www.hardware.no 4. Fordi jeg liker å lese nyheter om datakomponenter P.S. Svar nr 3 kan godt være about: blank, men da vil jeg vite hovedgrunnen til at dere ikke har en startside. Dersom startsiden er noe dere personlig har laget kan dere også linke eller screenshote den. Takk for hjelpen. Bare for at jeg ikke skal ødelegge min egen tråd svarer jeg her: Svar til post #2 fra SweeTMan: 5268063[/snapback] Skal prøve å publisere resultatet når jeg er ferdig. Endret 8. desember 2005 av unwill Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 21 år 2. Mann 3. Hardware.no 4. Det er en side jeg besøker daglig på grunn av nyheter, prisguide, og forum. Greit at nettlesern begynner med den siden fordi jeg skal inn på den uansett. Hadde vært kult om du posta resultatene når du er ferdig med dette. Er kult å lese sånt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 17 År 2. Mann 3. hardware.no 4. Sjekker alltid om det er komt noe nytt og spennende, før jeg tussler inn på diskusjon.no Lenke til kommentar
padda Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 22 år 2. Mann 3. google.com 4. Liker å ha en side som loader på under ett sekund, hvor jeg enkelt å greit kan navigere meg videre til alle de andre sidene jeg vil på. (I tillegg så var den standard når jeg innstallerte fx) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 15 år 2. Gutt 3. www.catchgamer.no 4. Fordi jeg er aktiv der, leser nyheter o.l. Har nettopp skiftet fra diskusjon.no dog. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 16 år 2. Gutt 3. about:blank 4. Fordi macene vi bruker er så treige på nett at det er greit med helt blank startside. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 19år 2. mann 3. forum.hardware.no 4. fordi da havner jeg rett inn på forumet, uten mer klabb og babb. skal jeg ha hw nyhetene lager jeg bare en ny fane og skriver inn "hw.no" yess da... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 16 År 2. Mann 3. Har ingen 4. Fordi det er unyttig Lenke til kommentar
Agres Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 18 år 2. Mann 3. Gamer.no 4. Fordi det er en side jeg uansett er inne på hverdag, samt at det er kort veil til forumet med gamer.nos design som er det beste Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. Alder2. Kjønn 3. Hvilken startside bruker du? 4. Hva er grunnen til at du bruker denne (svar fra spm 3) som startside? 1. 13 år 2. Gutt 3. Hardware.no 4. Får nyheter å snaks fra dataverden med en gang jeg åpner The www. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 22 år 2. Mann 3. Ingen 4. Bruker som oftest funksjonen i Opera som åpner de siste brukte sidene. Brukte en stund google som startsiden, men det har jeg tilgjengelig i opera ved å skrive g forann søkebegrep uansett. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) 1. 21 år 2. Mann 3. De fra siste økt 4. Bruker opera med lagdrede økter, siden jeg vanligvis sjekker de samme sidene hver gang. Dette er sider som: Hardware.no, gamer.no,diskusjon.no/index.php?,dagbladet.no, vg.no, aftenposten.no og itavisen.no. Lar bare sidene være åpnet helt til verktøylinjen som passer på sidene er full. Da lukkes alle, og de vanlige(de jeg nevte over) startes igjen. edit: la til diskusjon.no(glemmer navnbyttet) og bør vel si at hvis jeg trykker på "home" knappen kommer hardware.no opp som side. Endret 8. desember 2005 av zeltex Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 17 år 2. Mann 3. Mine innlegg på Hardware Forum (Diskusjon.no) 4. Fordi jeg driver her stort sett daglig, og da er det lettvint. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Nå vet jeg ikke hva slags skoleprosjekt dette er, men skal det være seriøst så må du passe på å presisere at resultatet fra undersøkelsen er farget av hvordan man skaffet svarene. F.eks. så vil jo de som svarer her ikke være representativt for noen andre enn forumbrukerne, da de opplagt nok bruker forumet som startside langt oftere enn andre grupper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 15år 2. Mann 3. Blank 4. Fordi det er unødvendig med å ha startside, den har ingenting med hvor jeg vil gå. Er jo jeg som bestemmer, ikke den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 20 år 2. Hankjønn 3. www.startsiden.no 4. Da jeg begynte å bruke Internett var den siden startside, så da har jeg latt den være det ever since. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. gutt 2. 14 3. mine innlegg (hos diskusjon.no) 4. fordi jeg ikke klarer å logge meg inn uten å sjeke om noen har svart på innleggene mine Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 18 2. Mann 3. www.google.com 4. Rask oppstart og i tillegg er den glimrende som søkemotor. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 17 2. Mann 3. www.google.com 4. Rask side som er utrolig bra som søkeside Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 1. 15. 2. Jente. 3. Ingen, eller siden(e) jeg hadde oppe sist kommer (SessionSaver). 4. Fordi jeg ofte vil fortsette der jeg var, og noen ganger trykker ctrl + W litt for fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå