Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skoleprosjekt - Hvilken startside bruker du?

Anbefalte innlegg

Driver med en liten prosjekt der jeg trenger svar fra noen internett-brukere (ca 100-200 stk). Noen av svarene kommer jeg til å ta en fort spørrerunde på skolen, men for å få litt mer "hardcore" internett brukere poster jeg en undersøkelse her.

1. Alder

2. Kjønn

3. Hvilken startside bruker du?

4. Hva er grunnen til at du bruker denne (svar fra spm 3) som startside?

Eksempel:

1. 21

2. Mann

3. www.hardware.no

4. Fordi jeg liker å lese nyheter om datakomponenter

P.S.

Svar nr 3 kan godt være about: blank, men da vil jeg vite hovedgrunnen til at dere ikke har en startside. Dersom startsiden er noe dere personlig har laget kan dere også linke eller screenshote den.

Takk for hjelpen.

Bare for at jeg ikke skal ødelegge min egen tråd svarer jeg her:

Svar til post #2 fra SweeTMan: 5268063[/snapback]

Skal prøve å publisere resultatet når jeg er ferdig.

Endret av unwill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. 21 år

2. Mann

3. Hardware.no

4. Det er en side jeg besøker daglig på grunn av nyheter, prisguide, og forum. Greit at nettlesern begynner med den siden fordi jeg skal inn på den uansett.

Hadde vært kult om du posta resultatene når du er ferdig med dette. Er kult å lese sånt.

Lenke til kommentar

1. 21 år

2. Mann

3. De fra siste økt

4. Bruker opera med lagdrede økter, siden jeg vanligvis sjekker de samme sidene hver gang. Dette er sider som: Hardware.no, gamer.no,diskusjon.no/index.php?,dagbladet.no, vg.no, aftenposten.no og itavisen.no. Lar bare sidene være åpnet helt til verktøylinjen som passer på sidene er full. Da lukkes alle, og de vanlige(de jeg nevte over) startes igjen.

edit: la til diskusjon.no(glemmer navnbyttet) og bør vel si at hvis jeg trykker på "home" knappen kommer hardware.no opp som side.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva slags skoleprosjekt dette er, men skal det være seriøst så må du passe på å presisere at resultatet fra undersøkelsen er farget av hvordan man skaffet svarene.

F.eks. så vil jo de som svarer her ikke være representativt for noen andre enn forumbrukerne, da de opplagt nok bruker forumet som startside langt oftere enn andre grupper.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

1. 15år

2. Mann

3. Blank

4. Fordi det er unødvendig med å ha startside, den har ingenting med hvor jeg vil gå. Er jo jeg som bestemmer, ikke den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...