Lars42 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Final fantasy XI betaversjon gratis! officialxboxmagazine,uk nummer 4 med utgivelsesdato 5.januar inneholder hele onlinespillet,bladet koster circa 150 kr og kommer 2-4 uker etter utgivelsesdatoen til norge.jeg skal sjekke Narvesen ofte etter nyttår ja.... Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Her følger forøvrig en link, som jeg aner enkelte vil sette pris på: http://www.oxm.co.uk/ Frister faktisk litt, dette. Spilte FFXI på PC, men gav det opp etterhvert. Tok for mye tid. Kan fort ta enda lenger tid på konsoll, antar jeg. Bør vel bare holde meg unna. Endret 8. desember 2005 av Nobu Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 beklager store bokstaver og manglende link.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå