mabbutt Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei! Jeg har lett i lange tider etter et databord som kan oppfylle følgende krav: Jeg ønsker å kunne ha bena under bordplaten evt strekke dem ut, og å ha støtte for begge armene fra albuen til håndleddet. Jeg har forsåvidt funnet ut at hjørnebord oppfyller kravene og at det er vanskelig å få dem oppfylt ved å kjøpe et "ordinært" skrivebord, men de hjørnebordene jeg har funnet til nå er litt for store. Datarommet mitt er 9 kvm, og bordet jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for ble litt for stort på den ene langsida: http://www.bohus.no/default.asp?page=146&p...=1866&p1866_v=1 Har dere noen linker til noen møbelbutikker jeg ikke vet om? Jeg har sjekket følgende møbelbutikker på nettet i tillegg til de fysiske butikkene de måtte ha: Møbelringen, Bohus, Skan Møbler, Jysk og et par lokale møbelbutikker. Jeg tenkte dette var det beste stedet å spørre, siden det sikkert er mange som setter pris på en behagelig arbeidsplass Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har noe lignende dette hjemme og liker det godt. God overflate, plenty med plass. PC i hjørnet, studier til venstre. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Se her ja..dette så kurant ut. Takk skal du ha! Jeg får sette av en dag på Ikea så jeg får sjekket det ut. Fin pris var det også. Jeg vet forøvrig om disse Lian Li skrivebordene Microplex selger, men de er jo svinedyre. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Vil bare si at jeg kjøpte meg databord i Galant serien i bjørkefinér, og at jeg er veldig fornøyd med tipset ditt! Takk Kombinert med en meget behagelig stol har jeg nå det ultimate arbeidsrom. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Galant-serien er meget fine arbeidsplasser ja. Har vel totalt fire slike arbeidsbord rundt om kring i huset (med diverse forskjellige bein og tretyper). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå