efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gratulérer til alle vinnere! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Den første uken av desember er alt unnagjort og vi har trukket ut vinnerne i julekalenderen for disse dagene. Les mer Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Grattis til de som vant. Jeg fikk riktig på alle spørsmål men vant ingenting. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gratulerer, Ble vinnerne kontaktet før eller etter artikelen? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gratulerer til alle vinnerne. Og bedre lykke neste gang til de som ikke vant (vi kommer til å trenge det :!: ) Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gratulerer alle de som vant Hvordan trekkes vinnerene egentliig? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ble vinnerne kontaktet før eller etter artikelen? 5267992[/snapback] Vinnerne blir kontaktet på e-post samtidig som denne artikkelen publiseres Lenke til kommentar
Howard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvordan trekkes vinnerene egentliig? 5268007[/snapback] Jeg kjenner ikke til koden som ligger bak, men vinnerne trekkes ut av databasen ved hjelp av en eller annen SQL-random-funksjon. Dvs. blant alle som har svart riktig plukker systemet ut en vinner. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gratulere alle vinnere! Neste uke er det min tur.... Lenke til kommentar
Folo Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvordan trekkes vinnerene egentliig? 5268007[/snapback] Jeg kjenner ikke til koden som ligger bak, men vinnerne trekkes ut av databasen ved hjelp av en eller annen SQL-random-funksjon. Dvs. blant alle som har svart riktig plukker systemet ut en vinner. 5268021[/snapback] med eller uten tilbakeleggning av de som allerede har vunnet premie ? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Grattis! Kjekt at det blir delt ut slike flotte premier! Endret 8. desember 2005 av resn Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gratulerer folkens Menneeeeh.. Den Silverstone Nitrogon NT02 kjøleren, noen som vet hvor man kan få tak i en sånn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gratulerer ja, men ingen premie på meg. :-/ Når blir vinnerene på amobil.no annonsert forresten? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Er det ikke bedre å skrive korrekte svaret i artikkelen i stedet for svaralternativet? Dvs skrive f.eks. "100 meter" i stedet for "c". Jeg tror de færreste husker spørsmålet og svaralternativene. En bjelle vil trolig ringe hos flere, hvis de får svaret på en mer gjenkjennelig form. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Grattis til heile bølingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå