abene Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Mer om skjerpet sikkerhet i IE7 Microsoft vil trolig gjøre endringer i måten nettsider blir behandlet i sikkerhetssonene i Internet Explorer 7.0. Det skal bli vanskeligere for svindlere å lure nettleseren. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Interessant. Jeg får se det i bruk når det kommer. Noen Beta fra M$ er ikke aktuellt for meg. Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har en følelse av at Micrsofts stadige forsøk på å ta tilbake brukere fra alternative nettlesere ved å forbedre sikkerheten bare gjør vondt verre. Hvor mange av de gjennomsnittlige brukerne som bruker Internet Explorer skjønner egentlig hva de kan brukes til? Den gangen jeg benyttet Internet Explorer og soner til å klassifisere nettsidene jeg ofte besøkte tok det tid før jeg faktisk forstod hva de ulike sonene gjorde og hvordan man kunne endre på det. Microsofts problem er egentlig ikke manglende funksjonalitet (joda, det òg), men hvordan de fremstiller alt sammen. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har en følelse av at Micrsofts stadige forsøk på å ta tilbake brukere fra alternative nettlesere ved å forbedre sikkerheten bare gjør vondt verre. Hvor mange av de gjennomsnittlige brukerne som bruker Internet Explorer skjønner egentlig hva de kan brukes til? Den gangen jeg benyttet Internet Explorer og soner til å klassifisere nettsidene jeg ofte besøkte tok det tid før jeg faktisk forstod hva de ulike sonene gjorde og hvordan man kunne endre på det. Microsofts problem er egentlig ikke manglende funksjonalitet (joda, det òg), men hvordan de fremstiller alt sammen. 5267955[/snapback] Gode poeng som jeg vil si meg enig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå