Gå til innhold

Får ikke lagt inn OS på S-ATA disk.

bjørn roger

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vet om det er nødvendig å legge inn drivere til S-ATA disk på dette kortet for å få lagt inn Windows?

Måtte kjøpe nytt hovedkort. Et ASUS A7V880.(Via KT880). Kjøpte også en ny WD 320 Gb S-ATA disk. Denne blir gjenkjent i bios, men når jeg skal legge inn windows finner den ikke denne disken.

La da inn os på en annen ide disk. Da gjennkjenner windows disken i enhetsbehandling. Etter noen timers bruk krasjer hele pc'en og restarter. Da vil den ikke laste windows lenger men bare fortsetter å restarte. Så jeg tror denne ide disken er gåen. Skal prøve med en annen strømforsyning også.

Derfor ville jeg gjerne få lagt inn os på den nye s-ata disken.

Nå er det sånn at jeg ikke har floppystasjon så jeg får heller ikke lagt inn noen drivere fra denne i oppstarten.

Noen som har vært borti dette? Må jeg på en eller annen måte får lagt inn drivere til S-ATA under oppstart?

Hardwarere:

Athlon xp 2600+

ASUS A7V880

WD 320 Gb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La da inn os på en annen ide disk. Da gjennkjenner windows disken i enhetsbehandling. Etter noen timers bruk krasjer hele pc'en og restarter. Da vil den ikke laste windows lenger men bare fortsetter å restarte. Så jeg tror denne ide disken er gåen. Skal prøve med en annen strømforsyning også.

5267743[/snapback]

Dersom dette skjer repeterbart lukter det gåen strømforsyning, evt at disken blir for varm etter en tids bruk.

M.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...