runela Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg kjøpte i januar en K500i. Kjøpte den på grunn av at jeg leste hvor bra den skulle være osv. Så valgte den i forhold til mange andre mobiler liksom. hadde en gammel Mobil som klikka hele tia så var jo gla for og invistere i en ny mobil. Men snakk om dritmobil. En ting er at vær gang den står på lading og du så vit er bori den sier d kling og så detter ladinga inn og ut! Og bare etter noen få måner begynte den og fuske på menystikka og dette irriterer meg noe sinsykt! Den henger seg konstant opp nå. Det er jo under et år siden jeg kjøpte den. Er dette en garanti sak? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ja, joysticken bør vare lengre med normalt bruk. Leverer den inn før garantien går ut. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Fikk også problemer med joysticken på den. Nå har dama begynt å merke det samme på sin. Jeg har enkelte ganger også merket noe tull på min nye mobil, w800i. Det er egentlig det eneste jeg har vært misfornøyd med når det kommer til SE mobiler. Håper bare jeg ikke får større problemer med min nå. VIRKELIG lite lyst å sende den inn! Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Noen som har erfaring med å levere inn telefoner på grunn av problemer med joysticken? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Joystikkproblem hos SE er et velkjent problem, og noe de er klar over. Lever den inn, det er en garantisak. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg leverte inn min gamle K700i til reparasjon etter et halvt år. Fikk den fiksa, men etter et halvt år til så var problemet tilbake. Men da hadde garantien gått ut så jeg kjøpte meg like greit en ny tlf. Men det skal ikke være noe problem med å levere tlf inn på grunn av joystick så lenge du har garanti i hvert fall. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Man kan da reklamere utover garantitiden. Joysticken er ment å fungere lenger enn ett år. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Man kan da reklamere utover garantitiden. Joysticken er ment å fungere lenger enn ett år. Sendte min K500i til rep., etter at tastene begynte å bli trege og joysticken ikke virka... Sender epost til Komplett.no, som ber meg sende den til Anovo Norge. Og det gjør jeg. Jeg ringer Anovo etter tre uker: "Joystick må byttes, kr 500, da garanti er utløpt". Men, jeg kan prøve å reklamere, sier de hos Anovo. Da må jeg selv ringe SE Nordisk Support for å få et reklamaskjonsnr. Ringer SE: "Nei, da må du kontakte forhandler!". Komplett.no: "Send den til oss!" Hallo! Er jeg en kasteball, eller! Måtte bare få ut litt frustrasjon Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Dette skal vel gå på reklamasjon? Siden det er så mange som har problemet og SE vet om det? Lenke til kommentar
runela Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Synes egentli at dett er synd at K500i skal være sånn. Noen andre modeller fra SE som har hatt samme problemene på så mange av samme model? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg har, som sagt, merket det mer og mer på min w800i. Har virkelig ikke lyst å sende den inn da jeg også er redd for å bli kasteball i systemet. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Det er vel ikke påkrevd at kunden skal kontakte produsenten direkte? Det er jo forhandleren man har kjøpt telefonen av. Det er de som må ordne opp. Dersom startmotoren på en 4 år gammel Volvo ryker, går man til forhandleren eller merkeverkstedet. Man kontakter ikke Volvo direkte. Det virker som forhandleren her bevisst prøver å trenere saken, eller fraskrive seg ansvar. Joystick-feil på SE er ikke noe ukjent fenomen, forresten. Lenke til kommentar
runela Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg prøvde og sende min inn til forhandler men de ville at jeg skulle sende den dirkete til et sørvisverksted.. Så ringte jeg SE de sa at jeg måtte sende den til forhandler. Og så ringte jeg sørvisverksted. og de sa jeg måtte sende den inn til forhandler. Så nå har jeg sendt den til forhandler etter mye om og men. Huff for et kommel. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Kundene skal normalt ikke forholde seg til serviceverkstedene. Ordren går gjennom forhandler. Jeg har selv opplevd den karusellen, altså å bli henvist til serviceverksted og SE, men det er forhandleren kunden forholder seg til, noe serviceverkstedet og SE da også ga beskjed om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå