Eulogy Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Lidl er igang igjen med bærbare. Denne gangen er det en 17" med turion prosessor. http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.2..._Turion_64_MT32 Syns faktisk den gir mye for pengene. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 burde ikke den RAMen vært raskere ? trodde PC3200 var rimelig standard hos AMD, selv på bærebare. Epz. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Den der så jo absolutt bra ut til den prisen. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 PC'n ser fin ut og prisen er bra - men ikke vekta. Med 3.4 kg er det en desktop erstatter og ikke en bærbar. Kjekt alikevel hvis du ikke vil ha PC'n stående fremme hele tiden = høy WAF (Hvor er det slik at kjerringene skal bestemme dette hele tiden grrrr ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Det er faktisk en 17" da, og da er det ikke så overraskende at vekta er på over 3kg. Selv har jeg en i9300 som veier omtrent det samme. Dessuten er ikke 3.4kg så ille. Det finnes verre tilfeller. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Så ut som et bra tilbud spør du meg Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har Trykka på den en del i dag og synes den er meget bra... Sammenlignet med min 1557 så er skjermen Mye bedre og den virke mye mere solid bygget.. Det følger med 2 batterier(7400 og 4800 tror jeg det var) som jeg ikke kan se står i beskrivelsen.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 3,4 kg er ikke mye da ;p svak eller? Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Oppløsningen var ikke allverdens, ellers virket pakken grei. For meg hadde det passet bedre om de hadde kuttet ut mus, div dilldall kabler, tv-tuner +radio, og heller kommet med en høyere oppløsning på skjemen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 For den vanlige kjøperen så har nok oppløsning på skjermen ikke så mye å si. Dessuten hadde det blitt mye dyrere hvis de hadde solgt den med høyere oppløsning. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Den rammen der plager meg litt altså, vet det ikke har så mye å si for ytelsen isolert sett. Men det er fortsatt bare 333mhz. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 3,4 kg er ikke mye da ;p svak eller? 5269080[/snapback] Hvis du drar denne PC'n frem og tilbake til jobb eller skole daglig skal jeg love deg at du vil merke det og ønsket at du i stedet hadde lagt penger i en laptop som veide 2 kg. Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg drar min inspiron 9300 frem og tilbake fra universitet og hjem, en tur på omtrent 3 km. hver dag - har ingen problem med det. Har en god sekk, da er alt ok. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvis du drar denne PC'n frem og tilbake til jobb eller skole daglig skal jeg love deg at du vil merke det og ønsket at du i stedet hadde lagt penger i en laptop som veide 2 kg. 5271688[/snapback] For å si det enkelt; da kjøper du heller ikke en 17" laptop... Bør jo være klart for de fleste at én maskin ikke vil passe absolutt alle. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hvordan er viftestøyen på denne? edit: fant info om det i denne testen(på side 5) http://www.freenet.de/freenet/computer_und...2005/index.html 27/29 db er jo ikke så gale?? Endret 10. desember 2005 av aksjonist Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Her er en test på 38! sider av PC-en: http://www.discountfan.de/gratis/download/...vember2005.html Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 flott! nå trenger vi bare en til å oversette de 38 sidene til norsk. noen som melder seg frivelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå