Mokkisjeva Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 er det noen regler som forbyr videresalg av windows xp? altså... Jeg har en bærbar datamaskin som jeg skal selge men windows lisensen er registrert på meg. Er det da lov å selge dataen med lisensen som står på meg? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 er det noen regler som forbyr videresalg av windows xp? altså... Jeg har en bærbar datamaskin som jeg skal selge men windows lisensen er registrert på meg. Er det da lov å selge dataen med lisensen som står på meg? 5267459[/snapback] Å videreselge en Windows lisens sammen med PC er ikke noe problem. Hvis det er en OEM lisens må lisensen følge maskinen. Hvis du har en bærbar med tilhørende Windows lisens er det bare å forandre navnet. Lisensen følger maskinen, og navnet kan forandres med denne oppskriften fra Microsoft sine sider. http://support.microsoft.com/?kbid=310441 Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Ok, takker for bra svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå