Bjessings Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva er egentlig forskjellen pa disse to selskapene? Jeg har planer om a kjope Fujitsu-Siemens Lifebook S7020 Supreme (VFY:S7020BT-60NO), som modellen heter hjemme i Norge. Jeg bor for oyeblikket i Canada hvor modellen heter Fujitsu 7020D, vel det er det den heter i USA. Det var i utgangspunktet den maskinen jeg ville ha. Den som har 2.0 GHz prosessor og 80 Gb harddisk og SXGA+. http://store.shopfujitsu.com/fpc/Ecommerce....do?series=S72D Men jeg fant ut at jeg onsket norsk tastatur i stedet og bestemte meg for a kjope den i Norge nar jeg kommer hjem i jula. Er det egentlig noe forskjell pa disse to, ja bortsett at den norske varianten har dobbelt sa mye minne da. Kan noen si meg om jeg far den samme maskinen i Norge som USA nar det gjelder spesifikasjoener. Lenke til kommentar
LaptopMessias Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 .. er maskinen billigere i Canada ? Kjøp den isåfall der, og kjøp et norsk tastatur til den, enten i Norge eller i Canada) som du monterer på, evt får sertifisert verksted i Canada til å gjøre. Har jobbet mye med FSC laptoper, og det ligger flere forskjellige "tastatur-land" i de standariserte partlistene. Dvs at man finner partnummeret til det norske tastaturet du vil ha, også i de listene de opererer fra hos verkstedet i Canada. Jeg har en Lifebook P7010, og flytter snart til USA. Tenkte å kjøpe med en amerikansk adapter når jeg kommer dit. Lenke til kommentar
Bjessings Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Det blir faktisk billigere a kjope den i Norge siden jeg bor i Norge. Grunnen er at nar jeg tar maskinen ut av landet far jeg igjen mva. Dette er visst jeg tar den ut innen en mnd fra jeg kjopte den. Lenke til kommentar
LaptopMessias Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Stemmer det, Bjesings. Like greit å ta det på utførsel... Lykke til , anyway ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå