lperik Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Litt vondt kanskje! http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=241 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det så falskt ut, spør du meg. Ikke en troverdig reaksjon.. Vedder på at det var planlagt. Men morsomt å se hvor mye eldre fjortissene i USA er Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Au! Det der må gjøre pent vondt... Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 auauauauauauauauauauau! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tror neppe han hadde sagt "i do not believe this. there are fucking scissors sticking out of my fucking arm" og så videre så rolig hvis det der hadde skjedd på ordentlig. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Alle har forskjellige måter å reagere på. Synes det ser ekte ut jeg. Ser ganske vond ut ja! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ouch! Han tok det ganske pent. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Alle har forskjellige måter å reagere på. Synes det ser ekte ut jeg. Ser ganske vond ut ja! 5273967[/snapback] enig der ja... sett den før, men det er ganske utrolig Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Tror neppe han hadde sagt "i do not believe this. there are fucking scissors sticking out of my fucking arm" og så videre så rolig hvis det der hadde skjedd på ordentlig. 5272493[/snapback] Han FIKK saksen inn i armen, det skjedde på ORDENTLIG. Hvorvidt smerten er uutholdelig kommer inn ann på om det er planlagt eller ikke.. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Trenger ikke komme blod før en tar ut saksen! Saksen sperrer slik at blodet ikke renner ut.. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Trenger ikke komme blod før en tar ut saksen! Saksen sperrer slik at blodet ikke renner ut.. 5277840[/snapback] Nettopp Han tar det veldig rolig ja.. Ser utrolig vondt ut da Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 tror ikke det er "fake" ser ekte ut, men hva skulle han gjort? bynt å banke fyrn når han har en saks i armen? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har faktisk ingen tro på at det der ikke var planlagt. Vil tro at det kom i allefall noen små dråper blod rundt såret. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det ser rimelig ekte ut ja. Han som heiv må ha vært litt sur kanskje... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har faktisk ingen tro på at det der ikke var planlagt. Vil tro at det kom i allefall noen små dråper blod rundt såret. 5280004[/snapback] enig.... å det så ikke ut som han kisen kasta saksa så veldig hardt heller:P har blitt kasta saks på jeg å..ganske hardt, men den gikk ikke så langt inn at den satt fast liksom Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Han tar ikke det uvanlig greit. Med så store skader kjenner man ikke smerten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Og noen folk blir ikke så hysterisk Men rart att kameraet skulle riste akkurat der. og at ingen skrek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå