NightWolfie Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Prøvde å koble til den kontrollen med tråd til pcen og det funket fett! Spilte NFS:MW. Dritfett! Skal prøve å koble til med BF2 nå snart også Du finner den filen du må installere først HER! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det var ikke så dumt å ha core versjonen allikevel :!: Testet den også med NFSMW. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Trengte ikke filen jeg, Windows Update fant driver automatisk Ellers fant jeg ut at jeg måtte gjøre om på knappene når jeg skulle spille NHL 2006. Knappene er forskjellig fra Logitech sin.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Kjøpte meg en kontroller siden det ikke var flere boxer igjen....Den var med driver cd til windows og alt gikk meget bra. Synes det er en herlig kontroll å holde i. meget glad i den lille rakkeren. Trackmania sunrise er konge med den....Samt Fifa og NSF MW....... Men vil jo helst ha en Xbox 360 i andre enden av kontrollen da Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Ed: Hvor selges kontrollerene billigst og kan den trådløse også brukes til PC? Endret 8. desember 2005 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå