N_B Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med hvor bra det funker med to forskjellige 6600GT-kort i SLI, evt noen linker til tester av akkurat dette? Har et ASUS EN6600GT 128MB fra før, som nå koster litt mer enn en del andre merker, og siden jeg er på et litt stramt budsjett er jeg veldig nysgjerrig på å kjøpe neste kort av et annet merke (en krone her, en krone der..), siden dette er mulig med nyere drivere. Det jeg har funnet av SLI-tester er relativt gamle (Forceware 7x.xx, mulig jeg er dårlig til å lete), og jeg har fått med meg at det har skjedd en god del siden den gang når det gjelder drivere/spillprofiler, så om noen har mulighet å gi et kjapt "crash course" her hadde jeg satt stor pris på det også. Lenke til kommentar
N_B Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Er det virkelig ingen som har noen erfaring med dette, eller har link til noen som har testet? Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 SLI med to 6600GT lønner seg ikke. Spar heller pengene eller kjøp et dyrere kort (7800GT) Lenke til kommentar
N_B Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 SLI med to 6600GT lønner seg ikke. Spar heller pengene eller kjøp et dyrere kort (7800GT) 5274483[/snapback] Heh, saken er jo at jeg ikke har råd til et 7800GT (hadde jeg hatt det hadde jeg jo bytta ut), og testene jeg har lest av to like 6600GT'er i SLI ser da slettes ikke så gæli ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå