Fre_ZZe Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hallo! En kompis som skal dele linja(Telenor) si mellom en bærbar og en stasjonær pc. Nettet skal være trådløst. Han har valgt å gå for en 3Com trådløs gateway, 3Com PC-card til den bærbare og Linksys Wireless-G PCI kort til den stasjonære. Burde fungere greit det eller er det noen som har andre forslag ??! Spesifisert: 1 stk. 3Com OfficeConnect 11g Cable/DSL Gateway (802.11g 54 Mbps) og 1 stk. 3Com Officeconnect Wireless 11g Cardbus (802.11g 54 Mbps) kr 800. 1 stk. Linksys Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g , WPA/AESkr 425. Totalt 1225 for pakka, er vel greit det ? Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 *BUMP Ingen som har snøring på dette ? Lenke til kommentar
facas.org Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 *BUMP Ingen som har snøring på dette ? 5267271[/snapback] Jeg ser ingen problemer i det. Var ikke så dyrt heller nei:) lykke til Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Se greit ut det. Hvis det ikke blir for dyrt, kan det være greit å kjøre kun Linksys, deres WRT54GS-ruter og et Linksys Cardbus adapter. 3Com har, så vidt jeg vet, ikke noe særlig annet PCI-løsning enn abg-kort som er en god del dyrere, og unødvendig, så lenge man ikke har nytt av 11a. Men det skulle fungere fint med blanding av disse merkene. Både Linksys´og 3Coms ruter har jeg bare god erfaring med, kan uten problemer anbefale begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå