stoffix Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 mereklig, hvilken FW har du nå da? Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har hatt en vellykket oppdatering og har lagt merke til 1 ting de siste dagene. Når jeg sender SMS så er det vanligvis en sånn "status" bar som flytter på seg. Indikerer at mobilen sender ut meldingen. Den er nå blitt helt begunderrød og står helt stille. Flere som har lagt merke til dette? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har hatt en vellykket oppdatering og har lagt merke til 1 ting de siste dagene. Når jeg sender SMS så er det vanligvis en sånn "status" bar som flytter på seg. Indikerer at mobilen sender ut meldingen. Den er nå blitt helt begunderrød og står helt stille. Flere som har lagt merke til dette? 5840104[/snapback] Prøv å bytte fargetema, for så å bytte tilbake til det du brukte i utgangspunktet.. Det pleier å løse problemet med en statisk "status bar"! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har hatt en vellykket oppdatering og har lagt merke til 1 ting de siste dagene. Når jeg sender SMS så er det vanligvis en sånn "status" bar som flytter på seg. Indikerer at mobilen sender ut meldingen. Den er nå blitt helt begunderrød og står helt stille. Flere som har lagt merke til dette? 5840104[/snapback] Jeg opplevde det samme og gjorde det som overstående sa. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har den nyeste, faktisk Hadde samme problemet med indikatoren, men jeg bare bytta tema og tilbake til det jeg hadde, så var det fiksa Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Klarte faktisk å tenke meg fram til det svare mens jeg satt i bilen og ventet på fatteren idag. Genialt Hva er positivt med den nye oppdateringen? Noen som har lagt merke til noe bedring og\eller forandring utenom det som er sagt tilnå? Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Er der nogen der har fundet ud af om der er mindre baggrundsstøj ved afspilning af lydfiler med den nye FW? På min w800i (gammel FW) med lav volumen og in-ear hovedtelefoner som Shure E4 er S/N forholdet som en gammel kassettebåndoptager. Alt for meget støj og det ødelægger klart min musikoplevelse.. Evt. nogen der ved hvordan Nokias telefoner er på det punkt? 6280 har specielt interesse! Endret 31. mars 2006 av gladmobilja Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Klarte faktisk å tenke meg fram til det svare mens jeg satt i bilen og ventet på fatteren idag. Genialt Hva er positivt med den nye oppdateringen? Noen som har lagt merke til noe bedring og\eller forandring utenom det som er sagt tilnå? 5842752[/snapback] Jeg synes mobilen og menyene er raskere å bla i. Synes også lyden er blitt bedre Både når man snakker i telefonen og i høytaleren.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Den siste firmwaren som kom ut i forrige uke, synes jeg har gjort mobilen slik den er verdig. Rask og responsiv, ikke noe støy osv. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg oppdaterte min i går og det virket smerte fritt! En kamerat av meg (beji her på forumet) fikk "Start telefonen" og "Musikk" menyen omvendt, hehe. Men det gjorde ikke jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Den siste firmwaren som kom ut i forrige uke, synes jeg har gjort mobilen slik den er verdig. Rask og responsiv, ikke noe støy osv. 5847372[/snapback] Kjennes sånn ut ja, og denne gangen var det ingen problemer med å oppdatere. Sist gang så måtte det 30 ganger pluss før det skjedde noe, denne gange så gikk det greit første gangen. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 la nettopp inn den nyeste fw(første gang jeg har oppdatert fw(har hatt tlf i 6mnd) så syns jeg merka en del forskjeller.. alt gikk mye raskere, høyere volum i mediaplayeren.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ja, da har du hatt en av de tidligere firmware og siden da er jo mye retta. Men selv fra forrige og den som er nå gjorde prikken over i'en Lenke til kommentar
Weelern Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kan noen si meg hvordan jeg finner ut hvilken software versjon jeg har på telefonen? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kan noen si meg hvordan jeg finner ut hvilken software versjon jeg har på telefonen? 5882105[/snapback] Høyre, stjerne, venstre, venstre, stjerne, venstre, stjerne, velg Serviceinfo, velg programvareinfo så kommer FW versionen din opp øverst Lenke til kommentar
Weelern Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 For å klare oppgraderingen må man slette eller endre filnavnet på mappen db som ligger under C:\Programfiler\Sony Ericsson\Update Service\db Restart pc'n og kjør update service Da kommer man forbi punkt 6 5652938[/snapback] Jeg har prøvd dette men fikk fortsatt feilmelding... noen andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå