Gå til innhold

Ny SW til SE W800i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en vellykket oppdatering og har lagt merke til 1 ting de siste dagene.

Når jeg sender SMS så er det vanligvis en sånn "status" bar som flytter på seg. Indikerer at mobilen sender ut meldingen. Den er nå blitt helt begunderrød og står helt stille. Flere som har lagt merke til dette?

Lenke til kommentar
Jeg har hatt en vellykket oppdatering og har lagt merke til 1 ting de siste dagene.

Når jeg sender SMS så er det vanligvis en sånn "status" bar som flytter på seg. Indikerer at mobilen sender ut meldingen. Den er nå blitt helt begunderrød og står helt stille. Flere som har lagt merke til dette?

5840104[/snapback]

Prøv å bytte fargetema, for så å bytte tilbake til det du brukte i utgangspunktet.. Det pleier å løse problemet med en statisk "status bar"!

Lenke til kommentar

5840104[/snapback]

Jeg opplevde det samme og gjorde det som overstående sa.

Lenke til kommentar

Klarte faktisk å tenke meg fram til det svare mens jeg satt i bilen og ventet på fatteren idag. Genialt :)

Hva er positivt med den nye oppdateringen?

Noen som har lagt merke til noe bedring og\eller forandring utenom det som er sagt tilnå? :hmm:

Lenke til kommentar

Er der nogen der har fundet ud af om der er mindre baggrundsstøj ved afspilning af lydfiler med den nye FW?

På min w800i (gammel FW) med lav volumen og in-ear hovedtelefoner som Shure E4 er S/N forholdet som en gammel kassettebåndoptager. Alt for meget støj og det ødelægger klart min musikoplevelse..

Evt. nogen der ved hvordan Nokias telefoner er på det punkt? 6280 har specielt interesse!

Endret av gladmobilja
Lenke til kommentar
Klarte faktisk å tenke meg fram til det svare mens jeg satt i bilen og ventet på fatteren idag. Genialt :)

Hva er positivt med den nye oppdateringen?

Noen som har lagt merke til noe bedring og\eller forandring utenom det som er sagt tilnå?  :hmm:

5842752[/snapback]

Jeg synes mobilen og menyene er raskere å bla i.

Synes også lyden er blitt bedre :) Både når man snakker i telefonen og i høytaleren..

Lenke til kommentar
Den siste firmwaren som kom ut i forrige uke, synes jeg har gjort mobilen slik den er verdig. Rask og responsiv, ikke noe støy osv.

5847372[/snapback]

Kjennes sånn ut ja, og denne gangen var det ingen problemer med å oppdatere. Sist gang så måtte det 30 ganger pluss før det skjedde noe, denne gange så gikk det greit første gangen.

Lenke til kommentar
Kan noen si meg hvordan jeg finner ut hvilken software versjon jeg har på telefonen? :hmm:

5882105[/snapback]

Høyre, stjerne, venstre, venstre, stjerne, venstre, stjerne, velg Serviceinfo, velg programvareinfo så kommer FW versionen din opp øverst

Lenke til kommentar
For å klare oppgraderingen må man slette eller endre filnavnet på mappen db som ligger under

C:\Programfiler\Sony Ericsson\Update Service\db

Restart pc'n og kjør update service  :)

Da kommer man forbi punkt 6

5652938[/snapback]

Jeg har prøvd dette men fikk fortsatt feilmelding... noen andre tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...