NuB Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Har hørt at denne serien skal vises på NRK og søk på nett avslører at dette har blitt bestemt allerede i fjor. Noen som vet når den skal sendes? Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Send en mail til NRK og spør... Jeg har sett di tre første sesongene av serien så jeg kan fortelle at det er en bra serie, så det er bare å glede seg! :smile: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Mozy skrev (2002-09-03 11:24):Send en mail til NRK og spør...Jeg har sett di tre første sesongene av serien så jeg kan fortelle at det er en bra serie, så det er bare å glede seg! :smile: Litt bra å ha sett de TRE første sesongene når det bare er gitt ut 2 sesonger! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Kilde: http://www.tvtome.com/SixFeetUnder/eplist.html Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 12:59, Killer_DT skrev:Litt bra å ha sett de TRE første sesongene når det bare er gitt ut 2 sesonger! Beklager skrivefeilen. Det går litt for fort på tastaturet noen ganger med alltfor mange tall i hue på en gang... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå