eladmir Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) hva skal man kjøpe? bure være stillegående. realtivt lett og enkelt å montere i. også muligheter for lufitng. slik at det ikke blir alt for varmt der Endret 8. desember 2005 av eladmir Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) sjekk ut lian li. edit: kanskje bidra med litt mer info... jeg har pc7bscand og er veldig fornøyd med det, men kan også anbefale pc6070bscand. men du må nok shoppe fr amicroplex for å finne disse tror jeg, etter det jeg har sett så tar verken netshop eller komplett inn alle lian li kabinettene som microplex har, og i min mening så tar de ikke inn noen av de beste heller. ellers så er thermaltake armor et bra valg, eller CM stacker kanskje?`alle står på lista mi i alle fall Endret 8. desember 2005 av Spirre Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 jeg er som alltid fan av Tt Tsunami. Men, du trenger en viftekontroller eller nye vifter for å få det stille! Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=507014 dette er maskinene jeg hadde tenkt til å kjøpe eneste jeg nå trenger 7 føler jeg må fiske opp er et orntlig kabinett og noe bedre ram. hmm har funnet ut at jeg sansnylivis kommer til å clocke noe da. så trenger et litt kjølig kabinett og stillegående.. og gjerne råd på åssen vifte jeg burde ha der inne Endret 8. desember 2005 av eladmir Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 sjekk ut lian li. edit: kanskje bidra med litt mer info... jeg har pc7bscand og er veldig fornøyd med det, men kan også anbefale pc6070bscand. men du må nok shoppe fr amicroplex for å finne disse tror jeg, etter det jeg har sett så tar verken netshop eller komplett inn alle lian li kabinettene som microplex har, og i min mening så tar de ikke inn noen av de beste heller. ellers så er thermaltake armor et bra valg, eller CM stacker kanskje?`alle står på lista mi i alle fall 5267467[/snapback] Jeg kjøper mitt ifra digitalimpuls: http://digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=9044 Så slipper jeg den dumme frakta til microplex(godt over 200kr!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå