Gå til innhold

Hvordan skjegg liker damene?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjegget blir faktisk tykkere, for hver gang man barberer seg.

Det er i så liten grad at man må barbere seg utrolig mange ganger for at det skal bli merkbart. Men forskjellen er der!

5275824[/snapback]

Nei, mange tror det blir tykkere fordi hårene blir kuttet rett av og kjennes tykkere. Når man er i puberteten blir skjegget tykkere hele veien, uansett om man barberer eller ikke.

Hvis ikke burde vel folk i 40-50 årene hatt skjegg så tykkt at det vokste rett ut.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Neih... I følge madammen så er skjegg noe av det fyseligste som finnes... Stikker, klør og all mulig annen styggedom... Av den grunn har jeg valgt en lekker "barnerumpe-stil". Funker fett! :cool:

Ikke at jeg har så mye skjeggvekst å barbere vekk, da... :blush:

Lenke til kommentar

Vel, kan vel ikke akkurat snakke for damene, men synes selv jeg best kler en skjeggstubb på haka ("Margera"-style, ikke mer enn et par mm.), har fått bare hyggelige tilbakemeldinger om det opp i gjennom tiden (har vel hatt det i bunn og grunn siden 10.klasse, er 21 år nå...). Men det kommer vel som nevnt an på både damene, og ansiktet til gutta. Prøvde meg også med "smultring" for noen måneder siden, noe jeg syns ble litt vel mye for meg, men vurderer å prøve på nytt igjen nå. :hmm: Bart liker jeg ikke, med mindre det går sammen med noe (som nevnte smultring etc.). Synes det blir som oftest litt vel mye "hillbilly/hippie" faktor over kun bart. Men, spørsmålet var vel ikke hva jeg foretrekker... :whistle:

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tredagersskjegg :love: Men bare å se på. Hvis man skal være bortpå fyren er det stress med slikt skjegg, for ikke å si vondt...

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Skjegg er ut. Stikker, klør, blærh. Kan eventuelt gå med på BITTELITT kinnskjegg.

5268135[/snapback]

blør? jeg har hatt helskjegg i 6 år cirka og det har aldri kommet noe blod her i gården....

edit: når det er sagt så tror jeg ikke så mange damer har så mye imot helskjegg (har iallefall ikke fått noen klager hittil) bare det ikke er for langt... da får en et vist uteligger-preg - noe som egentlig ikke er å ettertrake. holder man en tre-til-fem-dagers-lengde på det går det fint

:grin:

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...