Demonfudge Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Problemet med skjegg, er at mange gutter ikke vet hvordan de skal vedlikeholde det. Har man først skjegg så må man stusse det og holde det fint. Det nytter lite å satse på uteliggerstyle hvor du bare lar det gro. 5268198[/snapback] Sånn? Rimelig ustelt det der, men det var sånn jeg likte det. *savne* Nå har jeg forøvrig skjegg på haka, og kottiser er på vei. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 har ikke skjegg jeg............. i det hele tatt. like så greit egentlig Lenke til kommentar
kimman Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg mener en slik skjegg vil damer like godt.. Prøver å anlegge en slik, jeg.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 det burde da ikke ta lange tida? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Det nytter lite å satse på uteliggerstyle hvor du bare lar det gro. 5268198[/snapback] Vel, halve Hollywood gjør nettopp dette. Og de nytter, tro meg! Ingen kjenner meg igjen, orker ikke alle disse autografjegerene... Jeg tror bum-style blir inn om ikke lenge. Vi har jo begynt med klesstilen (hullete ditt og datt), nå mangler vi bare hygiene-minus-lukt aspektet av stilen. Veldig mange studenter lever jo ut bum-style, blant annet Martin fra Tufte og halve UiO.. Endret 8. desember 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det nytter lite å satse på uteliggerstyle hvor du bare lar det gro. 5268198[/snapback] Vel, halve Hollywood gjør nettopp dette. Og de nytter, tro meg! Ingen kjenner meg igjen, orker ikke alle disse autografjegerene... Jeg tror bum-style blir inn om ikke lenge. Vi har jo begynt med klesstilen (hullete ditt og datt), nå mangler vi bare hygiene-minus-lukt aspektet av stilen. Veldig mange studenter lever jo ut bum-style, blant annet Martin fra Tufte og halve UiO.. 5268759[/snapback] Raddiser? Har bare litt på undersida av haka jeg. Søtt lite skjegg. Jentene liker det.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ustelt 1månders skjegg FTW <3 Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Eg har akkkuart laga noe alla bukkeskjegg.. MEN Hva er det damene liker? 5266860[/snapback] assa, har du sånn skjegg kan du ikke finne på å fjerne det! det er kulest eller sjekk ut Zakk Wylde hvis du er i tvil åssen skjegg som er kulest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hva med litt sjegg i Burzum stil? Edit: her, og her Endret 8. desember 2005 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Varg ser skikkelig dustete ut. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Helskjegg à la Carter i The OC S02. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Varg ser skikkelig dustete ut. 5269045[/snapback] o rly? han er jo litt... sær, om du skjønner Skaff deg noe fet, noe metal, noe aka Kerry King. Sånn amerikansk trailersjåfør/motorsykkel stil er jo genialt da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Skaff deg noe fet, noe metal, noe aka Kerry King. Sånn amerikansk trailersjåfør/motorsykkel stil er jo genialt da. 5269133[/snapback] Spørsmålet er: Hvordan skjegg liker damene? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Skaff deg noe fet, noe metal, noe aka Kerry King. Sånn amerikansk trailersjåfør/motorsykkel stil er jo genialt da. 5269133[/snapback] Spørsmålet er: Hvordan skjegg liker damene? 5269164[/snapback] Skaff deg noe fet, noe metal, noe aka Kerry King. Sånn amerikansk trailersjåfør/motorsykkel stil er jo genialt da. Men jenter liker forskjellige ting, og noe som ser jævlig ut på en kan være diggbart på en annen. =) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Skjegg er stygt, ekkelt, stikker og klør! (Kanskje noen få passer med det.. ) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 damen liker hvertfall den lille dingsen eg har under lippen.. ka andre syns driter eg i Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hitlerbart FTW Endret 8. desember 2005 av Gef Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ka andre syns driter eg i 5269369[/snapback] Nettopp, samma her. Folk kan nå tro hva de vil Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) damen liker hvertfall den lille dingsen eg har under lippen.. ka andre syns driter eg i 5269369[/snapback] joda, flippskjegg funker det. hadde det en liten stind, men liker meg best med bare kinnskjegg jeg edit: leif sa hei Endret 8. desember 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå