Gå til innhold

Hvordan skjegg liker damene?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Problemet med skjegg, er at mange gutter ikke vet hvordan de skal vedlikeholde det. Har man først skjegg så må man stusse det og holde det fint. Det nytter lite å satse på uteliggerstyle hvor du bare lar det gro.

5268198[/snapback]

Sånn? :innocent:

Rimelig ustelt det der, men det var sånn jeg likte det. *savne*

Nå har jeg forøvrig skjegg på haka, og kottiser er på vei. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det nytter lite å satse på uteliggerstyle hvor du bare lar det gro.

5268198[/snapback]

Vel, halve Hollywood gjør nettopp dette. Og de nytter, tro meg! Ingen kjenner meg igjen, orker ikke alle disse autografjegerene...

Jeg tror bum-style blir inn om ikke lenge. Vi har jo begynt med klesstilen (hullete ditt og datt), nå mangler vi bare hygiene-minus-lukt aspektet av stilen. Veldig mange studenter lever jo ut bum-style, blant annet Martin fra Tufte og halve UiO..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Det nytter lite å satse på uteliggerstyle hvor du bare lar det gro.

5268198[/snapback]

Vel, halve Hollywood gjør nettopp dette. Og de nytter, tro meg! Ingen kjenner meg igjen, orker ikke alle disse autografjegerene...

Jeg tror bum-style blir inn om ikke lenge. Vi har jo begynt med klesstilen (hullete ditt og datt), nå mangler vi bare hygiene-minus-lukt aspektet av stilen. Veldig mange studenter lever jo ut bum-style, blant annet Martin fra Tufte og halve UiO..

5268759[/snapback]

Raddiser? :tease:

Har bare litt på undersida av haka jeg. Søtt lite skjegg. Jentene liker det..:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Varg ser skikkelig dustete ut.

5269045[/snapback]

o rly? :p han er jo litt... sær, om du skjønner

Skaff deg noe fet, noe metal, noe aka Kerry King. Sånn amerikansk trailersjåfør/motorsykkel stil er jo genialt da. :love:

Lenke til kommentar
Skaff deg noe fet, noe metal, noe aka Kerry King. Sånn amerikansk trailersjåfør/motorsykkel stil er jo genialt da.  :love:

5269133[/snapback]

Spørsmålet er: Hvordan skjegg liker damene? :whistle:

5269164[/snapback]

Skaff deg noe fet, noe metal, noe aka Kerry King. Sånn amerikansk trailersjåfør/motorsykkel stil er jo genialt da. :love:

:p

Men jenter liker forskjellige ting, og noe som ser jævlig ut på en kan være diggbart på en annen. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...