MrLuni Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Eg har akkkuart laga noe alla bukkeskjegg.. MEN Hva er det damene liker? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Helskjegg FTW Selv har jeg en helskjegg/fittekost killercombo. Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Haha,interresant tråd. Varierer fra dame til dame da. Men koteletter er alltid godt Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 har eksamensskjegg for tia..litt Sawyer fra Lost..like barsk =) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Uten tvil hva som er vinner! Kottisser + bart + en elegant sammenslåing av dette uten skjegg på haken! Hadde hormonene mine vært på plass, hadde jeg hatt slikt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Han fyren i BigBrother hadde jo akkurat sånn skjegg.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Damer ELSKER mopedbart: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 vel, jeg har kinnskjegg så det må da være kinnskjegg dame liker.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Å helvete for et bilde LarsP! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Syntes ikke mye skjegg er fint... Litt skjeggstubber eller litt på haken kan se veldig bra ut på enkelte. For the record : Sett bilder av deg uten, eller bare med litt.. Du er penere med det Ø.B. Men det er jo bare min mening da.... =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det varierer vel? 5266900[/snapback] Nei, alle jenter mener nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Du er penere med det Ø.B. Men det er jo bare min mening da.... =) 5267161[/snapback] takk Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Den som han fattern i American Chopper har er jo skikkelig slager. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Skjegg er ut. Stikker, klør, blærh. Kan eventuelt gå med på BITTELITT kinnskjegg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Skjegg er ut. Stikker, klør, blærh. Kan eventuelt gå med på BITTELITT kinnskjegg. 5268135[/snapback] Omg, you're like... so asian! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Personlig er jeg ikke noe glad i skjegg, men samtidig ikke så glad i å barbere meg heller. Jeg barberer meg 1, kanskje 2 ganger i uka. Jeg bare lar alt vokse ut som vanlig, gidder ikke å gjøre noe med det. Det begnner bare å klø med masse skjegg. Men hva damer liker er noe annet. Jeg har hørt at jeg ser kul ut med noen skjeggstubber. Sånn ca 3 dager etter å ha barbert meg. Men det går nå helt ann på dama hva hun syns, og det går helt ann på hva som ser bra ut på deg. Det er vel ikke alt som passer like bra på alle. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Problemet med skjegg, er at mange gutter ikke vet hvordan de skal vedlikeholde det. Har man først skjegg så må man stusse det og holde det fint. Det nytter lite å satse på uteliggerstyle hvor du bare lar det gro. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Problemet med skjegg, er at mange gutter ikke vet hvordan de skal vedlikeholde det. Har man først skjegg så må man stusse det og holde det fint. Det nytter lite å satse på uteliggerstyle hvor du bare lar det gro. 5268198[/snapback] har egen klipper hvor jeg kan stille lengden osv jeg, så det blir likt på begge sider. så måler vi jo selvfølgelig til rett under øreflippen! vedlikehold 4 t3h w1n Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har bare litt kinnskjegg, kort, omtrent ned til øreflippen. Har ikke "kommet langt nok" til å få helskjegg. Hvis jeg sparer en stund får jeg bare sånn chin-curtain skjegg. Det der harry-skjegget tidligere i tråden + mac guyver hockey = perfekt combo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå