unwill Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Er det et eller annet man må innstallere eller enable for å få Prosessor på Device Manager? Jeg sitter jo her og skriver så en CPU må jeg jo ha Og på Computer Information så kommer det opp Athlon 64 3000 noe som er riktig. Hvorfor er den ikke på Device manager slik at jeg får lekt lit med den? Winodos XP SP2, Asus K8V Deluxe, Ahtlon 64 3000+ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Er kategorien "prosessorer" synlig? Er det viktig at den ligger der? Kanskje du skal prøve "legg til maskinvare"? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Kategorien er ikke der, Har faktisk prøvd legg til maskinvare, men Processors er ikke på listen, og da jeg valgte AMD kom den heller ikke opp. Målet var egentlig bare å legge inn AMD sin Cool & Quiet og da stod det jeg skulle ta "update driver" på prosessoren. Så viktig er det jo ikke, men liker ikke at ting ikke funker som den skal. Ender vel bare opp med at jeg leker og prøver masse rart og tilslutt krasher hele Windowsen og må innstallere alt på nytt Googlet masse i går, og gikk inn på mange forum. Hele 2 personer har postet samme problem som meg, men de ble ikke tatt alvorlig av. Folk kommer liksom med utsang som "Hva skal du med det" osv. istedenfor en løsning. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Er du villig til å prøve med å legge inn windows på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå