lokeland Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Er fysisk SwedishMatch. Har røyka i en del år nå, ikke spør hvorfor. Men jeg var dum en gang i tida. Har nesten slutta å snuse! Blækk.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Flyttet over noen innlegg fra en lignendes tråd som ble opprettet. Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kjenner en på skolen som klarte å slutte å røyke, han lurte seg selv, slik: "i morgen kan jeg ta en røyk hvis noe galt skjer", så tvingte han seg til å ikke ta det å ta alt positivt, så dyttet han at han kunne ta en røyk neste dag hvis noe verre enn galt skjer, slikt gjorde han det til han ble kvitt suget.. Har egenltig forklart det ganske dårlig her da, men , skjønner vel poenget. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Takk Dotten.. Skjønner poenget ja, god idè egentlig..! Kanskje ikke den beste, men det funka jo for han.. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har røyka en stund og har planer om å slutte "etterhvert". Vet det høres dumt ut og at man bør slutt tvert, men jeg har ikke lyst til å slutte akkurat nå. Men jeg har kuttet ganske kraftig ned og røyker i dag bare 5-10 pr. dag. Råder dere som ønsker å slutte til å i første omgang (hvis dere ikke klarer å slutte tvert) prøver å kutte ut de sigarettene som ikke er "nødvendig". For oss røykere er det vel 2 sigg som er hellige, morrasiggen og etter middag siggen. Disse bør ikke kuttes først med mindre man har kontroll over tempramentet Eksempel på hvordan jeg har klart å trappe ned: Før tok jeg alltid en sigg når jeg kom på jobben, før jeg startet å jobbe kl 08, nå venter jeg til litt utpå dagen før jeg tar røyk nummer 2 (morrasigg obligatorisk ) Hvis man tenker litt slik kan det være lettere å trappe ned og til slutt slutte helt.. Skal følge med på denne tråden og jeg håper å være røykfri før 2006 er unnagjort! Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå