subaru1342 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg har ett merkelig problem. geforce 4 bør jo være mer enn kraftig nok til å kjøre dflw men jeg får bølgede grafikk og fargen på husene skifter når jeg går mot de. det er ikke tears eller noe men det ser ikke bra ut. har prøvd å disable write cobining og slå av og på anti-alising uten noe forskjell. kan det ha noe med at jeg har koblet til 2 ekstra vifter i kabinettet og nå er det for lite med 230w psu? longshot ... Setter pris på hjelp så jeg kan nyte geforce4 kraften til det fulle Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 230W er litt lite i dag da! Du kan jo prøve å rykke ut strømmen til det du ikke trenger for å spille. Er jo ikke store jobben :smile: Eliminerigsmetoden er grei den! :???: Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Så du tror at det er strømforsyningen? er det pga forbruket til geforce4 kortet og viftene det da? prosessoren bruker jo ikke mye strøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå