MadRos Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) jeg ble skuffet utrolig mye over det spillet: pga: 1. spillet er rett og slett for kort rundet det over et par dager; elendig, hvos har det blitt av den mange dagers kjøringen i Nfsu2? 2. og mulighetene til styling som lykter, osv er borte 3. Og den aller sørste grunnen er at man for IKKE trimmet eller stylet BMW som man "vinner tilbake" til slutt, syns dette er Helt elendig gjort av Ea. ble størst skufet av dette da. Nok en gang bort kastet penger Hva mener dere om dette spillet? ble dere skufet? Endret 7. desember 2005 av hproslan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg synes egentlig at Need For Speed serien toppet seg ved #3, NFS: Hot Pursuit, etter det var det egentlig bare Porche 2000/Unleashed som fikk meg til å sperre opp øynene. Det er tre gode spill i serien slik jeg ser det - Need For Speed, Need For Speed: Hot Pursuit (#3) og Need For Speed: Porche Unleashed. Underground 2 var litt underholdene, men tapte seg altfor fort. Tror EA trenger å revurdere serien sin, selv om Most Wanted var et veldig kort steg i rett retning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå